«Київстар» та Львівська міська рада допомагають більше дізнатися про пам’ятки Львова | |
Автор: kyivstar |
«Київстар» та Львівська міська рада завершили реалізацію проекту «Туристичне ознакування Львова», покликаний допомогти туристам більше дізнатися про історію архітектурних пам’яток Львова. У рамках проекту на визначних пам’ятках міста було встановлено 20 туристично-інформаційних таблиць єдиного зразка з короткою інформацією про пам’ятку українською та англійською мовами. Проект «Туристичне ознакування Львова» здійснювався за спільною ініціативою «Київстар» та управління туризму Львівської міської ради, підтриманою та затвердженою рішенням Львівського міськвиконкому. Він є продовженням роботи, яка стартувала у 2009 році проектом «Створення туристично-інформаційної інфраструктури Львова», що був здійснений у рамках Програми добросусідства TACIS «Польща-Білорусь-Україна». Перелік пам’яток для маркування визначала спеціальна робоча група, до складу якої входили міські фахівці туристичної галузі, львовознавці та представники влади. Автором текстів таблиць є відомий львівський історик Ілько Лемко. Серед об’єктів, що отримали нове інформативне маркування, – ансамбль собору св. Юра, Львівський національний театр опери та балету ім. Соломії Крушельницької, музей Пінзеля, Львівська галерея мистецтв, палац Потоцьких, міська Ратуша, Личаківський цвинтар, будинки Львівського національного університету ім. Івана Франка та Будинок Вчених, міський Арсенал та Порохова вежа, а також дві пам’ятки початку ХХ століття, що були реставровані коштом «Київстар» у 2007-2008 роках – Будинок з лицарями (вул. Валова, 11) та будинок книговидавців Губриновичів (вул. Беринди, 1). «Проект «Туристичне ознакування Львова» є логічним продовженням системи міського туристичного ознакування, яка була реалізована в рамках програми транскордонної співпраці «Створення туристично-інформаційної інфраструктури у Львові», — розповідає начальник управління туризму Львівської міськради Надія Радіоненко. — Нові інформаційні таблиці на об’єктах виконані за європейською практикою та стилістично відповідають існуючій системі ознакування: на них використовуються ті ж піктограми об’єктів, що на картах-схемах міста. Проект розраховано на туристів, які знайомляться зі Львовом самостійно. Окрім того, таблиці допоможуть львів’янам дізнатись більше про історичні пам’ятки свого міста». «Ми в «Київстар» підтримали пропозицію міської влади та долучилися до реалізації проекту «Туристичне ознакування Львова», аби допомогти не тільки численним гостям, а й львів’янам більше дізнатися про історію архітектурних перлин нашого міста, – говорить Віктор Гальчинський, менеджер зі зв’язків з громадськістю Львівської філії «Київстар». – Наш спільний проект допоможе більше дізнатися про цікаві моменти історії пам’яток, які формують історичне обличчя Львова, а також стане чудовим подарунком місту, яке ми любимо». «Київстар» постійно бере активну участь у соціальному та громадському житті міст України. У 2011 році були відкриті арт-об’єкти «Закохане серце» в Одесі та «Сімейна лавка» в Дніпропетровську, а також відновлений «Квітковий годинник» у Львові. У 2012 року в Запоріжжі з’явилася арт-алея «Запоріжжя — місто, що надихає», присвячена головним історичним подіям і визначним пам’яткам, в Кіровограді була встановлена арт-інсталяція «Відкрите серце» — символ любові до рідного міста і Україні. А символ Івано-Франківська — міська Ратуша — засвітився кольоровими вогнями завдяки ілюмінації, яку до 350-річного ювілею міста подарував «Київстар». «Київстар» втілює корисні для суспільства проекти. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар» «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України. «Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua, www.vimpelcom.com |
Tweet |
Прикрепленный файл | Отправить на E-mail Версия для печати |