«Київстар» (http://www.kyivstar.ua/kr/mm/) склав хіт-парад музичних вподобань українців у першому кварталі 2013 року на основі даних про кількість замовлень мелодій ді-джинглів. Найчастіше абоненти «Київстар» замість гудків встановлюють українські та російські хіти. Найкращим іноземним треком став Gangnam Style від Psy. А з 1 квітня «Київстар» запустив акцію, в рамках якої дзвінки на номер голосового меню послуги «Ді-Джингл» — 465 — не тарифікуються. ТОП-10 найпопулярніших ді-джинглів за перший квартал 2013 року виглядає так: – «О боже! Какой мужчина!» Наталі; – «Счастье» Олег Винник; – «Падал белый снег» Артур; – «Gangnam Style» Psy; – «Самый близкий человек» Весна; – «Сильнее» Ірина Білик; – «Для тебя моя любовь» Ігор Латишко та Тетяна Дьяченко; – «Сирень» неАнгели і A-Dessa; – «Зажигай сердце» Ані Лорак; – «40 градусов (Нравится)» Loboda. Послуга «Ді-Джингл» (http://djuice.ua/ua/services/entertainment/djingle.html) — один з найпопулярніших масових сервісів «Київстар». Наразі ді-джингли встановлені у майже 6 мільйонів абонентів оператора. З 1 квітня до 30 червня 2013 року діє акція, в рамках якої дзвінки на номер 465 не тарифікуються! Акція діє для всіх абонентів «Київстар», DJUICE та Beeline. Абонентська плата за користування послугою «Ді-Джингл» — 4,50 грн на місяць для абонентів контрактної форми обслуговування, 0,15 грн/день для абонентів передплаченої форми обслуговування. Щоб встановити улюблений хіт замість гудків виклику, достатньо відправити код пісні на короткий номер 465 або замовити на сайті djingle.kyivstar.net. Активація послуги безкоштовна. Плата за використання послуги: 4,50 грн на місяць — для абонентів контрактної форми обслуговування, 0,15 грн/день — для абонентів передплаченої форми обслуговування. Вартість використання мелодій зі списку в якості рінгбектонів складає 0,20 грн/день. Керувати послугою можна як за допомогою SMS-запитів, так і за допомогою дзвінків на короткий номер 465. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар» «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України. «Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua, www.vimpelcom.com ———————————— Этот документ был скопирован с FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/ru/blogs/13223.html). Все права на материал сохраняются за его автором. При перепубликации, ссылка на источник материала обязательна! Дата документа: 2 апреля 2013 г.