«Фавориты Успеха» logo «Укрзалізниця» за допомогою «Київстар» зробила квитки з QR-кодом офіційними документами
© FAVOR.com.ua
 
«Укрзалізниця» за допомогою «Київстар» зробила квитки з QR-кодом офіційними документами
  
«Укрзалізниця» за допомогою «Київстар» зробила квитки з QR-кодом офіційними документамиЗ 23 липня 2013 року електронні залізничні квитки для деяких поїздів отримали статус розрахункових документів. Посадка пасажирів по них здійснюється шляхом зчитування провідником QR-коду через мобільний пристрій. Це стало можливим завдяки впровадженню на залізниці технології безпечного передавання даних компанією «Київстар».
«Київстар» забезпечив можливість обміну даними між мобільними пристроями провідників і сервером залізниці по захищеному закритому каналу зв’язку — для перевірки квитків, придбаних через інтернет. Таким чином, пасажири можуть сідати на поїзди, маючи лише роздруківку електронного квитка на принтері, без оформлення документа в касі вокзалу.
Для впровадження технології «Київстар» надав державній адміністрації залізничного транспорту України індивідуальний пакет GPRS VPN. У цілому, держорганізація співпрацює з оператором 2003 року в галузі мобільного зв’язку.
Щоб скористатися електронним квитком, пасажиру необхідно купити його через сайти продажу жд-квитків за допомогою банківської карти. Потім роздрукувати квиток самостійно, а для посадки в поїзд пред’явити його стюардові, який за допомогою мобільного терміналу контролю документів (МТКД) зчитає QR-код з квитка. Тепер ця роздруківка є одночасно і фіскальним, і звітним документом.
Наразі без відвідування каси вокзалу можна їздити на всіх потягах «Інтерсіті+» та поїзді № 37/38 Київ-Донецьк. Найближчим часом даною технологією будуть забезпечені фірмові та інші пасажирські поїзди.

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ЗАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). Об’єднана база клієнтів складає понад 27 млн. осіб.
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, бренд в Україні. Мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.
«Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес».
Місія «Київстар» – покращувати життя надаючи телекомунікаційні послуги найвищої якості.
За додатковою інформацією звертайтеся: pr@kyivstar.net www.kyivstar.ua
https://favor.com.ua/ru/blogs/15024.html