«Фавориты Успеха» logo «Київстар» навчив юних сумчан уникати онлайн-загроз
© FAVOR.com.ua
 
«Київстар» навчив юних сумчан уникати онлайн-загроз
  
«Київстар» навчив юних сумчан уникати онлайн-загроз«Київстар» організував ігровий тренінг «Безпечне інтернет-літо» у дитячому оздоровчому центрі «Чайка» (м. Суми). Більш ніж 300 дітей віком від 9 до 15 років навчилися розпізнавати онлайн-ризики і вивчили основні правила безпечного користування інтернетом.
У рамках комплексної соціальної програми «Безпека дітей в інтернеті» телеком-оператор під час літніх канікул провів ігровий тренінг з правил безпечної поведінки в Мережі для дітей, які відпочивають в сумському таборі «Чайка». Інтерактивна програма була розроблена співробітниками компанії спеціально для дитячої аудиторії.
Світлана Немиро, менеджер зі зв’язків з громадськістю Харківської філії компанії «Київстар»:
«Протягом трьох років наша компанія проводить у дитячих таборах ігрові семінари, на яких ми знайомимо дітей з основними правилами безпечної поведінки в Інтернеті. Приємно відзначити, що рівень онлайн-грамотності дітей зростає з року в рік. У ході тренінгу хлопці та дівчата з дитячого центру «Чайка» безпомилково визначили інтернет-загрози і розповіли про те, як поводитись при зіткненні з ними».
Діти, беручи участь в інтерактивній грі, дізналися про позитивні властивості мережі та про основні види онлайн-ризиків, правила безпечної поведінки в інтернеті та сучасні засоби захисту при виході у Всесвітню мережу з комп’ютера або мобільного телефону. Кожна з чотирьох команд отримала спеціально розроблені завдання: виявити небезпечні та безпечні сайти, визначити інтернет-загрози і знайти правильне рішення, як вчинити при зіткненні з ними. Після командного вирішення завдань, капітани презентували результати та обговорили їх з усіма учасниками тренінгу.
Володимир Панченко, директор оздоровчого дитячого центру «Чайка»:
«Наша діяльність спрямована на те, щоб оздоровити дітей, а також прищепити їм корисні знання та навички, які їм знадобляться у самостійному житті. Ігровий тренінг, проведений компанією «Київстар», допоміг дітям дізнатися більше про онлайн-ризики і стати експертами безпечного інтернету».
Цього літа участь у семінарах «Безпечне інтернет-літо з «Київстар» візьмуть більш ніж 1800 дітей, які відпочивають у дитячих оздоровчих таборах по всій країні. Навчальні семінари телеком-оператор «Київстар» проводить у рамках довгострокової соціальної кампанії «Розкажіть дітям про безпеку в інтернеті», мета якої – привернути увагу батьків до основних правил безпечної поведінки в інтернеті і розповісти про них дітям.
Довідка про соціальну програму «Київстар» «Безпека дітей в інтернеті»:
Соціальну програму «Безпека дітей в інтернеті» спрямовано на формування культури безпечного використання інтернету. Ініціатива реалізується «Київстар» з 2009 року. В партнерстві з Інститутом психології ім. Г.С. Костюка НАПН України «Київстар» видав перший в Україні посібник для батьків «Діти в Інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі» і створив «білий список» рекомендованих дитячих сайтів. На основі «білого списку» фахівцями компанії впроваджено унікальну на телеком-ринку України соціальну послугу «Батьківський контроль» для мобільного телефону. Співробітники-волонтери «Київстар» постійно проводять семінари з онлайн-безпеки для школярів, їх батьків і вчителів по всій країні. У квітні 2012 року «Київстар» провів першу всеукраїнську соціальну кампанію «Розкажіть дітям про безпеку в інтернеті». Заклик компанії не залишив байдужим кожного третього українця, кожен четвертий батько поговорив з дитиною про правила онлайн-безпеки. У листопаді 2012 року стартувала нова всеукраїнська соціальна кампанія «Київстар» «За безпеку дітей в інтернеті». «Батьківський контроль» – новий соціальний сервіс для захисту від онлайн-загроз інтернет-користувачів персональних комп’ютерів, розроблений у співпраці з «Майкрософт».

Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ЗАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). Об’єднана база клієнтів складає понад 27 млн. осіб.
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, бренд в Україні. Мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.
«»Київстар» надає послуги фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB.

За додатковою інформацією звертайтеся до менеджера зі зв’язків з громадськістю Харківської філії компанії «Київстар»
Світлани Немиро, тел. (057) 727 0048, (067) 570 6048, e-mail: Svetlana.Nemiro@kharkiv.kyivstar.net
https://favor.com.ua/ru/blogs/15157.html