«Київстар»: 90% дзвінків за оголошеннями послуги «Моя реклама» стали ефективними – з досвіду рекламодавців
За два місяці роботи сервісу «Моя реклама» підприємці розмістили близько 1500 оголошень. Найбільш популярні категорії оголошень — оренда квартир та адвокатські послуги.
«Київстар» запровадив сервіс «Моя реклама» в червні 2013 року. За два місяці роботи послуги було розміщено майже 1500 оголошень від представників малого та середнього бізнесу. Середній тариф, який обирають рекламодавці – 6 грн. Серед найбільш популярних категорій оголошень – оренда квартир, адвокатські послуги, створення веб-сайтів, поставки автозапчастин. Найбільше користувачів послуги «Моя реклама» проживають у Київській, Дніпропетровській, Одеській та Харківській областях.
«За час користування послугою ми отримали 51 дзвінок, причому два з них одразу конвертувалися в замовлення, — розповідає Наталія Губська, керівник компанії з перевезення вантажів ГТГ. — Загалом, 90% дзвінків за оголошеннями видались для нас цільовими».
Богдан Варава, власник бізнесу з продажу підлогового покриття Advance.ua: «Нам телефонують вже зацікавлені у продукції споживачі. Вони ставлять чіткі запитання — щодо наявності фанери, її видів та інші. Вже 80% з тих, хто дзвонив, стали нашими клієнтами».
«Моя реклама» — це принципово нова послуга як на ринку мобільного зв’язку, так і на ринку реклами. Для користувачів сервісу дана послуга буде ефективним додатковим каналом залучення клiєнтiв, тому що вони не сплачують за розміщення реклами, а тільки за результат — дзвінки, що надходитимуть від потенційних клієнтів.
Сервіс «Моя реклама» дозволяє створювати будь-яку кількість оголошень, які розміщуватимуться на партнерських майданчиках — в інтернеті та пресі. Користувач послуги може створювати їх, зателефонувавши до call-центру послуги «Моя Реклама» за номером 848 (хвилини розмови не тарифікуються, плата за з’єднання – 10 копійок,) або у своєму профайлі на сайті mr.kyivstar.ua.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про «Київстар Бізнес»
Телекомунікаційний оператор «Київстар» належить до складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd., до якого також входить «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).
«Київстар» — оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з лідерів у сегменті фіксованого інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. Мережа широкосмугового інтернету «Київстар» (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України.
«Київстар Бізнес» — окремий бренд та напрямок діяльності оператора «Київстар» по роботі з корпоративними клієнтами. Напрямок з обслуговування бізнес-клієнтів був сформований у 2007 році. «Київстар Бізнес» надає комплексні послуги мобільного, фіксованого зв’язку та послуги з передачі даних «з одних рук».
Місія «Київстар» — поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.
www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua