З 10 по 19 вересня 2013 року «Київстар» проводить акцію, переможці якої отримають квитки на концерт гурту «t.A.T.u». Для того щоб стати учасником акції, необхідно замовити один із акційних ді-джинглів — хітів «t.A.T.u». 20 вересня випадковим чином будуть обрані троє переможців, які отримають по два квитки на подію. Концерт «t.A.T.u» відбудеться 27 вересня в концертному клубі «Stereo Plaza» в Києві. Замовляйте хіти гурту «t.A.T.u» у якості мелодій замість гудків та отримайте квитки на концерт, який відбудеться у Києві 27 вересня. Усі абоненти «Київстар», які з 10 по 19 вересня встановлять собі або подарують іншим абонентам акційні ді-джингли, автоматично беруть участь у конкурсі. В рамках акції «Київстар» пропонує наступні композиції групи «t.A.T.u»: Композиція SMS-код Я сошла с ума 320488 Show Me Love 320490 Нас не догонят 320491 30 минут 320492 Not Gonna Get Us 320496 Повний список акційних мелодій можна подивитися на сайті djuice.music.ua в розділі «Розіграш квитків на концерт ТАТУ». Замовити ді-джингли можна у три способи: 1) зателефонувати за номером 465 та обрати папку «Розіграш квитків на концерт гурту «t.A.T.u» в розділ «Акції та безкоштовні мелодії»; 2) на веб-сайті music.djuice.ua в розділі «Розіграш квитків на концерт ТАТУ»; 3) відправивши безкоштовне смс-повідомлення на номер 465 з кодом відповідної акційної мелодії. Ді-джингли надаються протягом перших 7 днів безкоштовно Починаючи з 8-го дня нараховується плата за використання мелодії у розмірі 30 копійок на день. Плата за використання послуги утримується з дня активації послуги незалежно від кількості мелодій та становить 0,15 грн/день для абонентів передплаченого зв’язку та 4,50 грн/місяць для контрактних абонентів. Ціни вказані з урахуванням ПДВ. Також утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості мелодії та послуги без урахування ПДВ. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українські телекомунікаційні оператори – ПрАТ «Київстар» та «Beeline-Україна» (ЗАТ «Українські радіосистеми» та ТОВ «Голден Телеком»). Об’єднана база клієнтів складає понад 25 млн осіб. «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку та мобільного інтернету, бренд в Україні. Мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі й охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбережжів України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги у 195 країнах на 5 континентах. «Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – покращувати життя, надаючи телекомунікаційні послуги найвищої якості. За додатковою інформацією звертайтеся: pr@kyivstar.net www.kyivstar.ua ———————————— Этот документ был скопирован с FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/ru/blogs/15711.html). Все права на материал сохраняются за его автором. При перепубликации, ссылка на источник материала обязательна! Дата документа: 10 сентября 2013 г.