За 9 місяців 2013 року прибуток групи PKO Bank Polski досягнув рівня 2,29 млрд. злотих. Згідно з оприлюдненими підсумками роботи групи PKO Bank Polski за перші три квартали 2013 року, група втримала високу ефективність діяльності та фінансової дисципліни, а активи групи перевищили 200 млрд. злотих. У свою чергу, банк PKO Bank Polski S.A. продемонстрував динамічний приріст нових продажів, зберіг лідерство в ключових сегментах ринку та впровадив інноваційні продуктові пропозиції. Відповідно до опублікованих результатів, консолідований фінансовий результат групи PKO Bank Polski в 3-му кварталі поточного року склав 754,5 мільйона злотих. Доходи групи від бізнес-діяльності за підсумками трьох кварталів 2013 року перевищили 7,53 млрд. злотих. Ефективність групи залишилася на високому рівні – показники ROE (віддача на капітал) та ROA (віддача на активи) станом на кінець 3-го кварталу склали відповідно 13% та 1,6%. Показник С/І (співвідношення витрат до доходів) станом на кінець вересня склав 44,1% що є нижче за середнє значення у банківському секторі Польщі, завдяки скороченню витрат на 1,1% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Група PKO Bank Polski також утримала високі показники капіталу – станом на кінець 3-го кварталу її консолідований показник платоспроможності склав 13,8%, а показник Core Tier (регулятивного капіталу) – 12,8%. PKO Bank Polski зберігає провідні позиції на ринку кредитів та депозитів: станом на кінець 3-го кварталу 2013 року загальний обсяг виданих кредитів зріс на 5,1% порівняно з аналогічним періодом минулого року – до 150 млрд. злотих, а загальний обсяг залучених депозитів клієнтів підвищився до 151 млрд. злотих, або на 3,7% порівняно з аналогічним періодом минулого року. «Стабільний розвиток бізнесу, висока ефективність, сильна позиція капіталу при досконалій фінансовій дисципліні – логічний результат впровадження стратегії групи PKO Bank Polski, – говорить голова правління PKO Bank Polski Збіґнєв Яґелло. – Подальше зростання доходів та отримання довгострокових конкурентних переваг буде досягнуто за рахунок синергії від приєднання польських активів групи Nordea та альянсу з американською EVO, а також впровадження нової моделі bancassurance» У рамках реалізації нової стратегії «Найкращий щоденно» PKO Bank Polski впровадив низку ініціатив у рамках ключових стратегічних проектів. Найважливішим з них за останній час є досягнення стратегічного альянсу з EVO Payments International, провідним оператором платіжних послуг в США, Канаді та Європі. В рамках цієї угоди банк продав 66% акцій дочірньої компанії eService. За розрахунками, ця операція принесе прибуток в близько 380 млн. злотих. Окрім того, банк активно розвиває інноваційну послугу мобільних платежів ІКО – на сьогодні електронний гаманець ІКО активували близько 85 тис. осіб, що виконали понад 190 тис. трансакцій. Щодня з мобільних електронних гаманців ІКО відбувається 1200-1500 операцій – виплати коштів через банкомати, платежів у торговельних точках та в Інтернеті, а також поповнень мобільних телефонів. ———————————— Этот документ был скопирован с FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/ru/blogs/17063.html). Все права на материал сохраняются за его автором. При перепубликации, ссылка на источник материала обязательна! Дата документа: 29 ноября 2013 г.