Ощадбанк та Пенсійний фонд України переходять на нову систему дистанційного обслуговування
  
Автор:
Ощадбанк та Пенсійний фонд України виходять на якісно новий рівень технічного обслуговування Фонду та його підзвітних установ. За чотири місяці Ощадбанк планує перевести Пенсійний фонд України і всі 654 його підзвітні установи на систему дистанційного обслуговування «Інтернет – Клієнт – банк» та «Корпоративний Клієнт – банк».
Інноваційне рішення від Ощадбанку значно підвищить ефективність та оперативність банківського обслуговування Пенсійного фонду України, надасть можливість пришвидшити рух коштів на фінансування пенсійних виплат і в режимі реального часу здійснювати дієвий контроль за напрямами руху коштів з боку Пенсійного фонду України.
Специфіка роботи в системі також передбачає високий рівень захисту інформації завдяки використанню сертифікованих засобів захисту інформації шляхом шифрування та використання цифрових підписів і таємних ключів системи криптографічного захисту інформації, що автоматично оновлюються. Відвідування установи банку клієнтом не потрібне.
На сьогодні установи Ощадбанку обслуговують 4816 рахунків, відкритих для обліку коштів Пенсійного фонду України.
За підсумками 2014 року за коштами Пенсійного фонду України здійснено близько 4 млн. операцій, а середньомісячний їх обіг становить понад 29,1 млрд. грн.
Виконуючи функцію уповноваженого банку з виплати пенсій через поточні/карткові рахунки одержувачів, Ощадбанк у 2014 році забезпечив обслуговування 2 414,4 тис. чоловік.


Прес-служба Ощадбанку

Отправить на E-mailОтправить на E-mail   Версия для печатиВерсия для печати
Комментарии(0)

Пока комментариев нет… Будьте первым кто оставит комментарий по этой теме!

или
Вы можете войти с помощью:
Войти с Facebook Войти с Google Войти с ВКонтакте