Відтепер поблизу навчальних та практичних корпусів Івано-Франківського національного медичного університету, а також на території Центральної Міської Клінічної Лікарні встановлено понад 150 велопарковок, облаштованих навісами. Таким став результат втілення у життя одного з проектів-переможців всеукраїнської програми «Будуймо ЕКО Україну разом!», започаткованої екобрендом «Чернігівське». Ідея проекту Ecouniversity належить координатору студентської ініціативи «Ровер в меді» Андрію Глущуку. Загальна сума інвестицій, зроблених брендом на втілення проекту, склала 135 436 грн. Реалізатором проекту виступила Українська Біржа Благодійності (UBB). До встановлення паркувальних стійок також долучилися автор Ecouniversity разом із однодумцями із EMSA та усі інші небайдужі активісти міста. Раніше за підтримки ректора та однодумців іванофранківцям вдалося створити велопарковку поблизу центрального корпусу. Втім, біля інших корпусів студенти дотепер були змушені прив’язувати велосипеди до огорож та дерев. Результатом злагодженої праці стало облаштування велопарковками територій біля центрального корпусу, гуртожитку, університетської клініки, дворика навчальної кафедри, міської лікарні та ін. Деякі велосипедні стоянки облаштовані дашками, які захищають велосипеди від дощу. Також на місцях велопарковок встановлено камери відеоспостереження. На думку автора проекту, втілення його ідеї сприятиме розвитку велосипедного руху у місті та пропагуванню здорового способу життя серед студентів та співробітників університету. «Люди, заводьте собі двоколісних друзів, робіть місто мобільнішим, користуйтеся велопарковками, нам не шкода, двоколісника катайте і здоров’я набирайте! І пам’ятайте – життя, як велосипед, важко – отже, йдеш під гору», – говорить Андрій Глущук. Інформаційна довідка: ПАТ «САН ІнБев Україна» є лідером українського пивоварного ринку та представляє найбільшу в світі пивоварну компанію Anheuser-Busch InBev. ПАТ «САН ІнБев Україна» об’єднує Чернігівське, Харківське та Миколаївське відділення компанії. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Beck’s; міжнародних ТМ: Corona, Staropramen, TALLER, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, а також локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», «Жигулевское», DAO. *** Українська Біржа Благодійності – міжнародний благодійний фонд, діяльність якого сконцентрована в основному в Інтернеті. Почавши свою роботу в 2012 році з презентації на Міжнародному філантропічному ланчі в Давосі, за 3 роки роботи проект зібрав понад 56,5 млн грн від 300 000 приватних донорів і компаній. На сайті ubb.org.ua представлені благодійні та соціальні проекти з різних категорій зі всієї країни. Це дозволяє людям вибрати і підтримати будь-який з них, а також отримати повну інформацію і звіти про виконану роботу. За час роботи ubb.org.ua на сайті опубліковано понад 800 проектів. https://www.facebook.com/SUNInBev.UA http://www.suninbev.com.ua/ ———————————— Этот документ был скопирован с FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/ru/blogs/26184.html). Все права на материал сохраняются за его автором. При перепубликации, ссылка на источник материала обязательна! Дата документа: 23 февраля 2016 г.