В квітні 2016 року компанія Сан ІнБев Україна перемогла в галузі FMCG-food у рейтингу «Репутаційні АКТИВісти» від українського ділового тижневика «Бізнес». В сфері репутаційного менеджменту незалежне журі другий рік поспіль визнало компанію найкращою серед десятків номінантів з найвищими показниками медіаприсутності. Рейтинг визначає вплив ключових гравців ринку на реноме українського бізнесу. Результати базуються на анкетуванні авторитетних галузевих і медійних експертів, представників професійних громадських організацій, аналітиків, консультантів, які не пов’язані з компаніями-номінантами. Журі оцінювало учасників за ефективністю керування діловою репутацією, системністю корпоративної комунікаційної політики, авторитетністю у цільової аудиторії та іншими комплексними параметрами. Перемогу САН ІнБев Україна здобула в одній з найбільш конкурентних галузей, адже FMCG-ринок традиційно характеризується концентрацією міжнародних гравців, що впродовж багатьох років приділяють репутації особливу увагу. «Гарна репутація для нас – це відповідальність та чесність зі всіма: споживачами, партнерами і працівниками. Як лідер ринку, ми повинні демонструвати лідерську поведінку та самі до себе пред’являти підвищені вимоги. І головне – намагатися не затримуватися надовго в зоні комфорту»– каже Дмитро Шпаков, президент бізнес-підрозділу AB InBev Східна Європа. Окрім перемоги в загальному конкурсі, САН ІнБев Україна увійшла в топ-10 в номінації «Антикризис року» – за ефективність наявної антикризової політики; і «Медійна активність» – за відкритість до спілкування зі ЗМІ і якість поширюваної інформації. Крім цього, в лютому цього року пивоварна компанія Anheuser-Busch InBev, яку САН ІнБев Україна представляє на українському ринку, також посіла перше місце в щорічному рейтингу «Найбільш шанованих компаній світу» в категорії виробників напоїв, складеному американським діловим виданням FORTUNE. Інформаційна довідка: ПАТ «САН ІнБев Україна» є лідером українського пивоварного ринку та представляє найбільшу в світі пивоварну компанію Anheuser-Busch InBev. ПАТ «САН ІнБев Україна» об’єднує Чернігівське, Харківське та Миколаївське відділення компанії. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Beck’s; міжнародних ТМ: Corona, Staropramen, TALLER, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, а також локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», «Жигулевское», DAO. За додатковою інформацією звертайтеся: Прес-офіс компанії САН ІнБев Україна Ірина Кальницька Моб.: +38 050 3311891 Тел.: +38 044 2546373 email: i.kalnytskaya@spncomms.com Аліна Громова Моб.: +38 067 4075635 Тел.: +38 044 2546373 email: a.gromova@spncomms.com ———————————— Этот документ был скопирован с FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/ru/blogs/26571.html). Все права на материал сохраняются за его автором. При перепубликации, ссылка на источник материала обязательна! Дата документа: 14 апреля 2016 г.