Ти можеш шалено радіти літу, але який у цьому сенс, якщо у тебе немає вишиванки? Про літні тренди з українським акцентом розповіли дизайнери та засновники дизайн-студії SVITLO – Наталя Шевчук та Світлана Кубрак.
Вишиванки давно перестали сприйматися як експонати краєзнавчих музеїв або сувеніри для іноземців. Сьогодні це головний тренд світових подіумів. Відомі кутюр’є, натхненні українськими мотивами, впровадили у свої колекції сезону весна-літо 2016 нашу традиційну вишиванку. Ошатна сукня бренду SVITLO також прославилося на весь світ завдяки красуні Ганні Вергельській, яка представляла Україну на конкурсі Miss Universe 2015 у Лос-Анджелесі. Якщо хочеш виглядати стильно цього літа, відкривати сезон треба «озброївшись» вишиванкою, не забуваючи при цьому головні тенденції моди...
Тренд № 1. Борщівська вишивка.
Борщівська вишивка - видатний жанр, що не зустрічається ніде у світі. Вишита чорними нитками сорочка стала своєрідною візиткою України. Дизайн-студія SVITLO намагається відродити старовинні технології вишивання та накласти їх на сучасні тканини. Враховуючи, що це ручна робота, знайти два однакові орнаменти вам не вдасться, отже ви матимете у своєму гардеробі не просто гарну, але й ексклюзивну річ.
Тренд №2. Прикраса дня: їжаки та кукурудза.
Головна родзинка будь-якого «лука» – прикраси. Головна родзинка від дизайн-студії SVITLO – прикраси з натуральних і оригінальних матеріалів. Будь-який комплект можна доповнити красивими аксесуарами з глини, лави, дерева, шматочків перламутру, коралів або, наприклад, листків кукурудзи. Є навіть намистини з голок морського їжака. Такі прикраси добре «розбавляти» різними елементами – монетами, хрестами і підвісками, відлитими за старими аналогам. Роблять їх зазвичай із бронзи, латуні або срібла. Однозначно цього літа «ахнуть» всі навкруги, побачивши на вас таке етно-намисто.
Тренд № 3. Спорт-шик з етно-мотивами.
Дівчина у великому місті повинна завжди і всюди встигнути, при цьому кожен день виглядати стильно. Ще одна хороша новина: носити одяг з етнічними елементами стало модно не тільки на свята та фестивалі, а й у повсякденному житті. Дизайнери бренду SVITLO це врахували і розробили спортивний бомбер. Він виконаний з льону або оксамиту, і розбавлений ручною вишивкою, що відсилає до національної тематики. Така річ вже встигла стати хітом продажів і вже розлетілася як по просторах України, так і далеко за її межами, доповнивши гардероб модниць з різних країн.
Тренд № 4. Нове – добре забуте старе.
Наталя і Світлана часто відвідують антикварні салони та ярмарки, шукають та відновлюють старовинні вишивки. На замовлення шиють сорочки з реліквій – бабусиних чи маминих рушників, сорочок, а також роблять намисто та інші прикраси з сімейних «скарбів» – нехай не стільки стане коштовним, проте дуже цінним для власників як пам’ять. Старовинні прикраси або вишиванки – це як вкладення грошей, їх цінність зростає з кожним роком, попит на такий виріб є завжди.
Тренд № 5. From Ukraine with love.
Найромантичніший тренд цього літа – весілля у етно-стилі. Замовляючи свято закоханих в українських традиціях, без весільної сукні для нареченої тут не обійтися. Дизайн-студія SVITLO також шиє весільний одяг як для подружжя, так і для цілої сім’ї молодят: сорочки мамі та батьку, бомбер із вишивкою для дітей тощо...
|