Новий образ знайомого пива: Stella Artois безалкогольне виходить у новому свіжому дизайні | |
Автор: SPN_Communications |
У безалкогольного Stella Artois новий стиль – традиційний насичений зелений змінився стриманим м’ятним відтінком. Основний світовий тренд у дизайні, лаконічність і стриманість, знайшов відображення й у стилістиці класичної Stella Artois. Бельгійський пивний бренд № 1 у світі, який входить до трійки найбільших у портфелі світового лідера пивоваріння AB InBev, вперше змінив дизайн з 2006 року на українському ринку. Незважаючи на кардинальні зміни, в новому дизайні збережено історичну спадщину бренду – «Anno 1366» – рік, в якому була заснована пивоварня Ден Хорен у Бельгії, «Ріжок» – символ пивоварні, та, зрозуміло, «Зірка», яка символізує латинське значення слова «Stella», а також різдвяне походження пива Stella Artois. Зірка також відображає насичений яскраво-золотавий колір лагера Stella Artois. Удосконалено і саму абревіатуру «NA» (non-alcohol) – те, що пиво не містить алкоголю, тепер швидко зрозуміють і споживачі, які купують його вперше. Під час тестування споживачі відзначили, що новий дизайн є більш привабливим і найбільш точно відповідає безалкогольній категорії. Крім того, завдяки креативній упаковці пиво стало більш помітним – його легше знайти на полицях магазинів. «Безперечно, строгий дизайн упаковки Stella Artois безалкогольного – більш сучасний. Разом з тим, модернізувавши оформлення, ми зберегли фірмовий рецепт старовинного бельгійського пива. Таким чином, ми підкреслили, з одного боку, відданість бренду віковим традиціям, а з іншого – прагнення до постійного розвитку. Ми очікуємо, що стильний редизайн посилить інтерес до нашого пива з боку українських споживачів», – говорить Дар’я Селінна, старший бренд-менеджер Stella Artois компанії САН ІнБев Україна. Інформаційна довідка: Stella Artois® – це пиво класу супер-преміум, яке продається в понад 80 країнах світу. Stella Artois® є частиною бельгійської традиції пивоваріння, започаткованої в 1366 році. Воно втамовує спрагу, має середній солодовий запах та післясмак із легкою кислинкою, даруючи багатий смак та натяк на гіркоту. Stella Artois® найкраще подавати при температурі +3-5 °C в унікальному келиху Stella Artois® відповідно до 9-крокового ритуалу розливу, щоб гарантувати ідеальне враження від цього золотого стандарту пива. Дізнайтеся більше про «9 золотих правил наливу пива» від Stella Artois – www.stellaartois.com/uk/the-ritual. ПАТ «САН ІнБев Україна» є лідером українського пивоварного ринку та представляє найбільшу в світі пивоварну компанію Anheuser-Busch InBev. ПАТ «САН ІнБев Україна» об’єднує Чернігівське, Харківське та Миколаївське відділення компанії. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Beck’s; міжнародних ТМ: Corona, Staropramen, TALLER, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, а також локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», «Жигулевское», DAO. У 2015 році частка українського ринку ПАТ «САН ІнБев Україна» склала 32,4% у натуральному вираженні за даними міжнародної соціологічної маркетингової компанії Nielsen Holdings N.V. За додатковою інформацією звертайтеся: Марія Леонтьєва Моб.: +38 067 5561195 Аліна Громова |
Tweet |
Отправить на E-mail Версия для печати |