«Фавориты Успеха» logo ТОВ «Двері Полісся» надає докази правдивості своїх реклам
© FAVOR.com.ua
 
ТОВ «Двері Полісся» надає докази правдивості своїх реклам
  

Компанія «Двері полісся» цінує своїх клієнтів та свою репутацію, тому ми не могли залишити без уваги відвертий наклеп відносно рекламних листівок, які розповсюджувались у квітні-травні цього року.

Наприкінці липня до компанії «Двері полісся» звернулись представники антимонопольного комітету з проханням підтвердити інформацію вказану на рекламних листівках. А саме: «Ламінат 145грн», «Двері  2999»,  «Знижки до 30%», «Гарантія до 30%», «Сезонні знижки»

Компанія надала чітку відповідь-підтвердження:

Акційна ціна 2999 грн. на вхідні металеві двері, що реалізувала компанія «Двері Полісся», діяла на час розповсюдження листівок. Ціна на зазначений товар до початку акції зазначена в прайсі – 3332грн. 

Акційна ціна 145 грн. діяла на ламіновану підлогу торгової марки «Kronopol»: ламінат Дуб Sutter та ламінат Дуб Царський. Для отримання товару за акційною ціною сума замовлення значення не мала. Акція діяла до повної реалізації зазначеного товару. До початку дії акції ціна на ламінат складала 155 грн. Кількість ламінату кожного виду була обмежена та складала 100 м2.

Гарантія до 30 років розповсюджується на ламінат «Floordreams vario» торгової марки «Krono Original». Гарантійний термін встановлений виробником та не потребує від клієнта додаткових умов. http://www.krono-original.com/ru/r6-laminate-floor-floordreams-vario

Фактичні розміри знижки, що попадали під формулювання «знижки до 30%» встановлювалась директором компанії. Ціна роздрібна та зі знижкою на ламінат і міжкімнатні двері, що реалізовувались відповідно рекламній листівці, зазначена в прайсах.

Формулювання  «Сезонні знижки відкрито» відсутнє на рекламній листівці компанії «Двері Полісся». В центрі листівки був розміщений напис «Сезон знижок відкрито!!!», що не має чіткої прив’язки до пори року та означає, що компанія розпочала знижки на товар.

Антимонопольним комітетом,було все зафіксовано та надано офіціну відповідь (додкаток 1-6), за підписом  голови відділення О.В. Безсмертного.

Незначні порушення в рекламних листівках все ж виявлено – на них відсутній термін дії акції. Тому листівки було знищено.

Незважаючи на документальні підтвердження, 20 серпня 2016 року Антимонопольним комітетом була опублікована стаття в zhitomir.info в якій ТОВ «Двері Полісся» відверто звинувачують за введення в оману клієнтів.

Всі акції, які проводить компанія – проводяться з метою задоволення потреб клієнтів – а не з метою наживи.


 

https://favor.com.ua/ru/blogs/27348.html