Prozorro: як обрати майданчик?
  
Автор:
Prozorro: як обрати майданчик?Навколо нової системи державних закупівель Prozorro, що почала повноцінно функціонувати з 1 серпня 2016 року, досі ведеться багато розмов, дискусій та суперечок. Вони породжують незліченні міфи, що поширюються серед людей, а згодом починають сприйматися як істина. Одним з найпоширеніших є той, що по суті нічого не змінилося і Замовник може прописати такі умови тендеру, що будуть підходити лише одному Постачальнику. Звісно ж, саме тому хто принесе «відкат». То як же бути? Все дійсно так погано, чи можливо це черговий міф, породжений незадоволеними прихильниками старої системи? Про це ми запитали у Олексія Власенка – директора електронного майданчика «Українська універсальна біржа»: «Так, нажаль такі ситуації іноді дійсно мають місце. Замовник може намагатися зловживати на всіх етапах проведення закупівлі. Сама суть Prozorro полягає в тому щоб повернути довіру бізнесу до державних закупівель. Наш майданчик намагається зробити все можливе щоб досягти цієї мети. Спеціалісти нашого контактного центру знають всі нюанси законодавства і завжди готові прийти на допомогу Постачальнику. Тому вибір майданчика має ключове значення».
Дійсно, спілкуючись з провідними спеціалістами у сфері публічних закупівель, ми виявили, що при виборі майданчика, насамперед потрібно звертати увагу на наявність безкоштовної кваліфікованої технічної та юридичної підтримки. Мати гарну цінову пропозицію це звісно добре, але відстояти свої права в разі їх порушення – значно важливіше. Адже кінцевою метою участі в тендері є не перемога, а продати свою продукцію державі і отримати кошти.
– Дуже важливо щоб після подачі пропозиції клієнт не залишився сам на сам із системою. Навіть т учасникі, що вже не вперше стикаються з Prozorro, можуть потрапити в ситуацію, де вчасна правильна порада може вирішити результат тендеру і привести до перемоги. Наш майданчик «Українська універсальна біржа» підходить до кожного клієнта індивідуально, враховуючи специфіку його роботи та сферу діяльності, – продовжує Олексій Власенко. Тому не варто боятися брати участь в публічних закупівлях. Як свідчить досвід тих хто вже відкрив для себе цю сферу – це ефективний інструмент розширення ринків збуту та пошуку нових партнерів. Адже державний ринок, що відкрився сьогодні перед представниками бізнесу, за самими скромними підрахунками становить понад 350 млн. грн.. Тож приймайте участь в закупівлях і перемагайте!
МеткиМетки:  prozorro

Прикрепленный файлПрикрепленный файл Отправить на E-mailОтправить на E-mail   Версия для печатиВерсия для печати
Комментарии(1)
Маргарита (*.81.103)
Я користуюсь Українською універсальною біржею, ніколи не виникало проблем, зручний функціонал та дизайн сайту, швидко допомогли під час виникнення питань. tender.uub.com.ua
или
Вы можете войти с помощью:
Войти с Facebook Войти с Google Войти с ВКонтакте