21 квітня 2017 року в готелі InterContinental відбулася церемонія нагородження переможців 11-го всеукраїнського конкурсу PR-проектів PRAVDA Awards. Провідні українські та зарубіжні спеціалісти відзначили роботи агентств, які відповідають викликам часу та знаходять ефективні й креативні рішення. Кращими проектами PRAVDA Awards 2017 стали: В номінації «Найкреативніший проект» – за найбільш оригінальне рішення в рамках PR-кампанії: – категорія «Великі проекти»: бронзу розділили дві роботи: «Переможці» (1+1) – «Shyri» (Gres Todorchuk PR). Срібло виборола агенція Gres Todorchuk PR за кейс «100YearBorjomi». – категорія «Малі та малобюджетні проекти»: срібло отримав кейс «Those who amaze» (1+1), золото дісталось проекту «#thanksdad» від агенції Gres Todorchuk PR. В номінації «Найефективніший проект» – за найбільш ефективне рішення поставленої задачі за допомогою PR-інструментарію на базі етичних стандартів: – категорія «Великі проекти»: золото – «Shyri» (Gres Todorchuk PR), срібло – «Great Georgian Feast with Borjomi» (Gres Todorchuk PR), бронза – «Shyri» (Gres Todorchuk PR). – категорія «Малі та малобюджетні поекти»: золото – «#thanksdad» (Gres Todorchuk PR), срібло – «Those who amaze» (1+1), бронза – «International picnic with Borjomi» (Gres Todorchuk PR). У номінації «За розвиток соціуму» – за найбільш значущий внесок у розвиток суспільства та його позитивну трансформацію: бронзу розділили «Mine risk education campaign» (Be-it) та «Shyri» (Gres Todorhuk PR). Золото отримав кейс «Access to intensive care units». Гран-прі конкурсу отримав проект «Переможці» від 1+1. Оксана Рудюк, Голова Української Асоціації зі зв’язків з громадськістю: «PRAVDA Awards щорічно об’єднує кращих експертів з PR і завдає стандарти галузі на наступний рік. Ми раді, що цього року всі проекти, які брали участь у конкурсі, мали соціальну складову. Це означає, що все більше і більше компаній дбають про свій внесок у розбудову нашого суспільства. Надихнувшись цьогорічним конкурсом, UAPR планує продовжувати роботу у напрямку створення стандартів професії, що дозволить вивести її на нових рівень та отримати додаткове визнання важливості комунікацій у бізнесі, державі та соціумі». Ірина Свірі, голова організаційного комітету PRAVDA Awards: «Ми живемо та працюємо в дуже динамічному світі, переповненому інформацією. Це вимагає від нас, експертів з комунікацій, швидкої реакції, відкритості всьому новому на 360º, нових підходів. Наша ціль – змінювати свідомість та формувати поведінку, не обмежуючи себе рішеннями, що раніше виносили за межі дисципліни PR. Для такої важливої місії вкрай важливі відповідальне та етичне ставлення до професії, а також точність вхідних та вихідних даних. Саме тому фокусними темами PRAVDA Awards цього року були обрані Життя у світі НОВОЇ ПРАВДИ (що сформована на базі пост-правди) та великих даних. В рамках двох панельних дискусій ми мали змогу обговорити доказовість PR як науки та методи боротьби з фейками з провідними експертами галузі. Ми плануємо викласти основні тези спікерів на сторінці конкурсу найближчим часом, то ж слідкуйте за оновленнями».. Оргкомітет 11-го конкурсу PR-проектів PRAVDA Awards висловлює щиру подяку своїм партнерам: – Організаційному партнеру PLEON Talan – Гостинному партнеру InterContinental Kiev – Ігристому партнеру ArtWinery Ukraine – Енергетичному партнеру XS Energy Drink (Amway) – Смачному партнеру AXA – Освітньому партнеру Talentari (корпоративний університет AGAMA communications) – Медіа-партнерам: sostav.ua, ДетекторМедіа, EBA, Маркетинг і Реклама. Довідка Конкурс PR-проектів PRAVDA Awards – найбільш престижний український міжнародний конкурс у сфері PR. Проводиться щорічно з 2006 року Українською Асоціацією зі зв’язків з громадськістю (UAPR). На PRAVDA Awards проекти оцінюються за критеріями ефективності та креативності, а також повинні бути виконані у відповідності з Кодексом Професійної Етики UAPR. Журі конкурсу формується за принципом рівної присутності представників компаній та агентств, залучаючи провідних зарубіжних і українських фахівців. Окрім того, в суддівську колегію входять представники галузевих ЗМІ, системи профільної освіти та керівники галузевих професійних об’єднань. Українська Асоціація зі зв’язків з громадськістю (UAPR) – міжнародна громадська організація. Місія UAPR – впровадження в Україні високих професійних стандартів PR. Асоціація діє на основі власного Кодексу Професійної Етики з чіткими вимогами до професійної поведінки та стандартів українських фахівців зі зв’язків з громадськістю. Основні проекти UAPR: Європейський PR-Конгрес, конкурс PR-проектів PRAVDA Awards, дослідження українського PR-ринку, UAPR-Академія, PR-Майстерня, PR без Кордонів. ———————————— Этот документ был скопирован с FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/ru/blogs/28529.html). Все права на материал сохраняются за его автором. При перепубликации, ссылка на источник материала обязательна! Дата документа: 3 мая 2017 г.