Завойовуючи Залізний Трон в Ретаргетингу | |
Автор: pleon |
Увага, спойлер: в цій статті буде багато відсилань до Гри Престолів. Навіщо? Тому що світ e-commerce може бути дуже схожим на Вестерос. Конкуренція, зради та постійні війни за лояльність – все це стоїть на передньому плані багатьох галузей. Конкуренція лякає. Завжди є ризик, що знайдеться той, хто робить щось краще і швидше нас, стаючи настільки могутнім, що отримує повний контроль над Королівською Гаванню Бізнесу. Але навіть якщо ви самотній Таргаріен, або ж привілейований Тірелл або Ланністер, завжди є можливість перетворити ваш електронний магазин в грошову імперію з правильними технологіями і стратегічним плануванням, орієнтованим на результат. #1 Готуйтесь – Зима Близько Головне правило створення будь-якої імперії – ніколи не зупинятися на досягнутому. Почуття безпеки у світі динамічного інтернет-бізнесу таке ж небезпечне, як і в Королівській Гавані. Для розвитку бізнесу сьогодні необхідно мати хорошу базу, вміння користуватися інноваційними технологіями, а також нові стратегії, адаптовані до цифрового світу. Керуючи онлайн-бізнесом під девізом Будинку Старків «Зима Близько», власники можуть зберегти конкурентну перевагу і працювати максимально ефективно. Для того, щоб мати можливість робити такі стратегічні кроки, які дадуть вашому бізнесу конкурентну перевагу – необхідно постійно аналізувати зміни на ринку і завжди бути напоготові. Нічна Варта у Грі Престолів служить для спостереження за найбільшою загрозою Вестеросу і попереджає королівство про будь-які небезпеки. У цифровому маркетингу існують аналогічні інструменти, які допомагають ідентифікувати потенційні загрози і можливості, дозволяючи власникам бізнесу реагувати на зміни ринку і аудиторії, а також допомагають протистояти конкурентному тиску. Хто захищає ваш маркетинг: Семвелл Тарлі, або ж Джон Сноу? Існує велика кількість підрядників, які пропонують рішення у сфері маркетингу і ремаркетингу, тож… #2 Мудро обирайте союзників – Завжди орієнтуйтесь на ціль За відсутності конкуренції ми часто вдаємося до лінощів, які можуть зруйнувати нашу мотивацію. Історія Роберта Баратеона – яскравий приклад всепоглинаючої ліні, яка охопила короля, поки інші лорди сиділи і чекали узурпації влади. Кандидати на Залізний Трон підсилюють свою владу, знаходячи правильних союзників (Будинок Баратеонів – Будинок Ланністерів, Будинок Ланністерів – Тірелли), одночасно і визначаючи, і руйнуючи конкуренцію. У реальному світі вам також потрібні хороші союзники, щоб домогтися успіху. Незалежно від того чи є вони підрядниками, бізнес-провайдерами або консультантами, ваш успіх багато в чому залежить від людей за межами вашої компанії. Сучасні компанії будують складні множинні стратегії союзництва з багатьма бізнес-підрядниками. Залежно від цілей можуть застосовуватися різні рекламні рішення. Вони фокусуються не тільки на короткостроковій перспективі, але і на довгостроковому підході до продажу, наприклад, нагадування про себе старим клієнтам (підтримання впізнавальності бренду), або повернення відвідувачів в періоди пікових продажів (сезонні покупки). Це допомагає тримати бренд «на слуху» і залишатися видимим для клієнта, який контактував з компанією і здійснював покупки в минулому, підштовхуючи його до повторної взаємодії з брендом. Ретаргетинг – це потужна зброя для досягнення всіх цих цілей. Коли ви виділяєте бюджет для маркетингових цілей, переконайтеся, що цей інструмент входить у ваші ресурси. #3 Не зупиняйте колесо. Ламайте колесо. Дейнеріс Таргарієн завоювала більшу частину світу, починаючи лише з 3-х драконівських яєць і твердої віри у свою долю. Тепер, коли вона справедливо досягає Залізного Трону, її незаплямована армія, мудрість і слава, змушують нас думати, що вона і є саме та, хто буде правити світом. Але все це було б неможливо без однієї єдиної ( точніше, 3-х) деталі – драконів. Щоб бути лідером ринку, потрібно відрізнятися від своїх конкурентів, а також від рішень, які вони використовують. Екстраординарні результати досягаються екстраординарними методами. Інноваційні інструменти можуть допомогти вам значно поліпшити продуктивність, тому тримайте свій розум відкритим і не бійтеся використовувати нові технології і шукати нові можливості. У світі цифрової реклами алгоритми глибокого навчання можуть стати вашими драконами. На даний момент, це найперспективніший сегмент досліджень в сфері ШІ, який дає всі можливості для того, щоб ваш персоналізований ретаргетинг став на 50% ефективнішим. «Кожен політ починається з падіння.» Створити маркетингову стратегію, яка перевершить всіх конкурентів на ринку, непросто, однак ретаргетинг може в цьому допомогти. Потрібні тижні або місяці ітерацій, аналізів даних і коригувань, щоб дістатися до точки, де оптимізація, нарешті, стає можливою. Проте, як тільки ці болючі моменти будуть подолані – доходи вашого бізнесу почнуть помітно зростати, навіть без використання будь-яких рекламних витрат або бюджету для досягнення ваших цілей. |
Tweet |
Отправить на E-mail Версия для печати |