«Фавориты Успеха» logo Nestlé покращує економічний та екологічний рівень власного виробництва в Україні
© FAVOR.com.ua
 
Nestlé покращує економічний та екологічний рівень власного виробництва в Україні
  
Nestlé покращує економічний та екологічний рівень власного виробництва в Україні

Оновлено виробничу котельню фабрики «Торчин», що дозволить зменшити споживання природного газу на 10%. Оновлення входить до плану Nestlé з імплементації сучасних енергозберігаючих технологій на виробничих майданчиках в Україні.

Як міжнародна компанія, що поставила перед собою мету покращувати життя і сприяти здоровому майбутньому, Nestlé визначає сталий розвиток та раціональне використання природних ресурсів як один зі шляхів до кращого майбутнього. Щоб заощаджувати багатство природи для наступних поколінь, компанія прагне скорочувати енергетичний та водний ресурси на своїх виробництвах по всьому світі — в тому числі в Україні.

В липні 2017 року завершилася реконструкція котельні на фабриці ПрАТ «Волиньхолдинг», що дозволить скоротити використання природного газу на виробництві на 10%.

«Комплексний проект з оптимізації роботи існуючої на фабриці парової котельні включає заміну системи водопідготовки, деаерації води та модернізацію систем контролю рівня котлів, що дозволило зменшити споживання природного газу відразу після запуску на 6,5 %, та заплановано довести цей показник до 10% до кінця року», – розповідає головний енергетик ПрАТ «Волиньхолдинг» Богдан Симонік.

Оновлення котельні — вже другий етап масштабного проекту з імплементації сучасних енергозберігаючих технологій на виробничих майданчиках Nestlé в Україні, який розпочався ще у 2014 році. За цей час на фабриці «Торчин» було реалізовано більше 10 енергозберігаючих проектів, зокрема: встановлено обладнання для рекуперації тепла процесу виготовлення томатопродуктів; оптимізовано процес охолодження томатопродуктів; та оптимізовано процес охолодження млинків гірчиці.

Інвестиції вже себе виправдали: споживання води на фабриці зменшено більш ніж на 21%, що заощадило 34 305 м³ води, а витрати енергії — більш ніж на 16%, що заощадило 5 772 ГДж за 2015-2016 роки.

Володимир Співак, директор з корпоративних комунікацій та зв’язків з громадськістю Nestlé в Україні та Молдові: «Ми впевнені, що для сталого успіху нашої компанії важливо приділяти увагу як нашим бізнес цілям, так і суспільним питанням у тих сферах, де Nestlé має найбільший досвід. Це, насамперед, раціональне харчування, працевлаштування молоді, розвиток сільського господарства та збереження природних ресурсів. Такий підхід ми називаємо — Створення спільних цінностей. Проект з енергоефективності на ПрАТ «Волиньхолдинг» спрямований на дбайливе ставлення до природних ресурсів, та їх збереження для майбутніх поколінь».

________

Нагадаємо, ПрАТ «Волиньхолдинг» розташовано у смт Торчин у Волинській області, входить до складу Nestle з 2003 року. Фабрика спеціалізується на виготовленні майонезів, кетчупів, соусів, гірчиці та приправ під торговою маркою «Торчин». Продукція реалізується на внутрішньому ринку, а також експортується до Німеччини, Казахстану, Молдови, США, Білорусі, Ізраїлю, Грузії, Польщі, Литви, Латвії та ін.

Nestlé

Nestlé – найбільша компанія світу у сфері виробництва продуктів харчування та напоїв, яка представлена у 189 країнах, а 328 тисяч співробітників працюють для досягнення спільної мети Nestlé – підвищувати якість життя і сприяти здоровому майбутньому. Nestlé пропонує широкий асортимент продуктів і послуг для родин та домашніх тварин. Має понад 2000 торгових марок: від всесвітньо відомих брендів, таких як NESCAFÉ або Nespresso до лідерів локальних ринків. Результати компанії обумовлені веденням стратегії раціонального харчування та здорового способу життя. Штаб-квартира Nestlé розташована у швейцарському місті Веве, де понад 150 років тому була заснована компанія. Річний обсяг продажів Nestlé у світі сягнув у 2016 році 89,5 млрд. швейцарських фраків. Крім виробництва продуктів харчування, компанія володіє акціями підприємств парфюмерно-косметичної і фармацевтичної промисловості. 

Nestlé розпочала свою діяльність в Україні у 1994 році з відкриття представництва. З тих пір компанія просуває такі міжнародні бренди, як NESCAFÉ, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч». У травні 2003 року у Києві засновано ТОВ «Нестле Україна». У кінці 2003 року Nestlé S.A. придбала 100% акцій підприємства «Волиньхолдинг» (ТМ «Торчин»). В 2010 році Nestlé S.A. придбала ТОВ «Техноком», виробника продуктів швидкого приготування під ТМ «Мівіна». У 2012 році у Львові було створено Nestlé Business Service (NBS Lviv), що є одним із п’яти сервісних центрів Nestlé у світі та надає послуги з підтримки підрозділів компанії Nestlé на більш ніж 30 ринках Східної та Західної Європи.

Бізнес Nestlé в Україні представлений наступними напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи, продукти швидкого приготування) дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корми для домашніх тварин.

За подальшою інформацією прохання звертатися до

Євгенії Корольової,

Менеджера зі зв’язків з громадськістю

Nestlé в Україні та Молдові,

тел.: (050) 448 3070, (044) 496 1031

https://favor.com.ua/ru/blogs/28913.html