Ініціатива Nestlé із створення робочих місць для молоді Nestlé needs YOUth, започаткована в Європі у 2013 році, поширюється на міжнародний рівень. Компанія оголосила про нові зобов’язання: до 2030 року допомогти 10 мільйонам молодих людей отримати доступ до економічних можливостей.
Про це в рамках тижня Генеральної Асамблеї ООН оголосив генеральний директор Nestlé Марк Шнайдер. Він підкреслив, що інвестиції в молодь мають важливе значення для досягнення Цілей сталого розвитку. У той же час це далекоглядне інвестування для компаній, оскільки воно стимулює економіку та бізнес.
Компанія Nestlé підтримує своє зобов’язання, будучи однією з перших компаній, яка приєднається до Глобальної ініціативи з гідних вакансій для молоді під керівництвом Міжнародної організації праці (МОП).
Окрім можливостей для працевлаштування, ініціатива зараз також зосереджується на наступному поколінні фермерів та підприємців на всіх етапах діяльності Nestlé. Вона також спрямована на заохочення інновацій, у тому числі через виклик відкритої інноваційної платформи HENRi@Nestlé.
Глобальна ініціатива Nestlé needs YOUth об’єднує зусилля, спрямовані на підтримку молодих людей у всьому світі, які Nestlé бере на себе самостійно та разом з іншими організаціями, включаючи «Альянс заради молоді». Альянс — це група майже з 200 компаній партнерів та постачальників Nestlé по всій Європі, включно з Україною, яка створена для допомоги молоді в питаннях працевлаштування.
Розширення Nestlé needs YOUth на світовий рівень — наслідок успішного втілення у життя цілей цієї ініціативи на місцевих рівнях, в тому числі в Україні. В рамках «Альянсу заради молоді» компанія Nestlé в Україні тільки за січень – серпень 2017 року працевлаштувала 350 молодих людей до 30 років і надала 203 особам можливість проходження практики та стажування. Окрім того, у вищих навчальних закладах по всій країні було проведено 69 заходів з профорієнтації та надання випускникам консультаційної допомоги з працевлаштування. Загалом з початку впровадження ініціативи Nestlé в Україні працевлаштувала 2 325 молодих спеціалістів, прийняла на стажування 846 людей та провела 295 заходів.
Довідка
Nestlé needs YOUTH
Глобальна ініціатива Nestlé з працевлаштування молоді була запроваджена наприкінці 2013 року. Метою цієї програми, єдиної у своєму роді, є допомогти молодим людям віком до 30 років у Європі, на Близькому Сході та у Північній Африці у працевлаштуванні та професійній підготовці.
«Альянс заради молоді» – це група майже з 600 компаній партнерів та постачальників Nestlé у світі, куди входять і українські компанії, який засновано, щоб допомогти молоді у працевлаштуванні. Він став першим бізнес-орієнтованим рухом, метою якого є допомогти молодим людям приготуватися до зустрічі з професійним діловим суспільством та збільшити їхню конкурентоспроможність на ринку вакансій. Від початку компанії взяли на себе зобов’язання створити понад 100 тисяч робочих місць для молоді в найближчі роки. Вони також закликають своїх працівників допомагати молоді у підготовці до роботи, надаючи професійні поради щодо проходження інтерв’ю, написання резюме та інших важливих для працевлаштування аспектів. У контексті складних економічних умов «Альянс заради молоді» прагне працювати пліч-о-пліч із суспільством та освітянами для стимулювання працевлаштування та створення робочих місць.
Nestlé
Nestlé – найбільша компанія світу у сфері виробництва продуктів харчування та напоїв, яка представлена у 189 країнах, а 328 тисяч співробітників працюють для досягнення спільної мети Nestlé – підвищувати якість життя і сприяти здоровому майбутньому. Nestlé пропонує широкий асортимент продуктів і послуг для родин та домашніх тварин. Має понад 2000 торгових марок: від всесвітньо відомих брендів, таких як NESCAFÉ або Nespresso до лідерів локальних ринків. Результати компанії обумовлені веденням стратегії раціонального харчування та здорового способу життя. Штаб-квартира Nestlé розташована у швейцарському місті Веве, де понад 150 років тому була заснована компанія. Річний обсяг продажів Nestlé у світі сягнув у 2016 році 89,5 млрд. швейцарських фраків. Крім виробництва продуктів харчування та кормів для тварин, компанія володіє акціями підприємств парфюмерно-косметичної і фармацевтичної промисловості.
Nestlé розпочала свою діяльність в Україні у 1994 році з відкриття представництва. З тих пір компанія просуває такі міжнародні бренди, як NESCAFÉ, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч». У травні 2003 року у Києві засновано ТОВ «Нестле Україна». У кінці 2003 року Nestlé S.A. придбала 100% акцій підприємства «Волиньхолдінг» (ТМ «Торчин»). В 2010 році Nestlé S.A. придбала ТОВ «Техноком», виробника продуктів швидкого приготування під ТМ «Мівіна». У 2012 році у Львові було створено Nestlé Business Service (NBS Lviv), що є одним із п’яти сервісних центрів Nestlé у світі та надає послуги по підтримці підрозділів компанії Nestlé на більш ніж 30 ринках Східної та Західної Європи.
Бізнес Nestlé в Україні представлений наступними напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи), продукти швидкого приготування, дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корми для домашніх тварин.
Цього року компанія Nestlé S.A. відзначає 150-річчя.
За подальшою інформацією прохання звертатися до
Євгенії Корольової,
Менеджера по зв’язкам з громадськістю
Nestlé в Україні та Молдові тел. (044) 490 8000, (044) 496 1031 |