Програма МХП «Село: кроки до розвитку» отримала нагороду в конкурсі соціальних ініціатив за внесок у розвиток міст та спільнот у 2017 році. Таке рішення ухвалила міжнародна експертна комісія за підсумками Конкурсу кейсів з корпоративної соціальної відповідальності.
12 квітня 2018 року в Києві центр «Розвиток КСВ» нагородив кращі кейси 2017 року. Нагородження проходило під час конференції «Бізнес, що змінює країну» в Unit.City. Український агроіндустріальний холдинг МХП став переможцем у цілі №11 — «Сталий розвиток міст та спільнот».
У рамках кейсу МХП «Село: кроки до розвитку» 45 переможців конкурсу торік отримали сертифікати на фінансування свого проекту в розмірі до 40 тис. гривень. Це 45 ініціатив, які уже почали розвиватись у сільській місцевості. МХП інвестував у бізнес-проекти мешканців районів у двох регіонах присутності: Черкаській та Вінницькій областях.
«Село — основа успішної аграрної держави. Тож від того, наскільки міцним буде цей фундамент, залежить майбутнє вітчизняної економіки. Більшість наявних активів у сільській місцевості не використовуються. Сільські мешканці не мають навичок економічної самоорганізації і без підтримки втрачають надію на можливість змін на краще. Аби підтримати громади і не дати зникнути селам з карти України, МХП започаткував у 2016 році пілотний конкурс «Село: кроки до розвитку», а торік конкурс розширив свою географію. Загалом МХП інвестував близько 1 млн 950 тис. гривень у різноманітні бізнес-проекти регіонів», — ділиться досягненнями холдингу Ксенія Прожогіна, директор департаменту управління персоналом і комунікацій МХП.
Конкурс кейсів з КСО цьогоріч зібрав 28 кейсів українських компаній. За умовами конкурсу протягом лютого 2018 року компанії подавали свої кейси на розгляд міжнародного журі. Критеріями оцінки були інноваційність, механізм реалізації проекту (діалог зі стейкхолдерами), довгострокові результати проекту для компанії і суспільства, а також опис кейсу (мова, стиль і т. п.). Це вже 9-й конкурс кейсів з КСВ — єдина національна премія відзначення проектів соціальної відповідальності компаній.
Створення умов для самозайнятості сільського населення (сімейні ферми, сільськогосподарські кооперативи, зелений туризм тощо), розвиток соціально-економічного, культурного та туристичного потенціалу краю, використання відновлювальних та енергоощадних рішень, впровадження інноваційних технологій — пріоритетні напрями соціальної активності МХП. Керівництво агрохолдингу і надалі сприятиме реалізації соціальних ініціатив регіонів, адже розвинене і сильне село — основа успішної і незалежної країни.
Інформаційна довідка
МХП – провідний виробник курятини в Україні з найбільшою долею на ринку і високою впізнаваністю бренду своїх продуктів. МХП володіє та контролює всі етапи виробництва курятини: від вирощування зернових і олійних культур, виробництва комбікормів до виробництва інкубаційних яєць та вирощування бройлерного поголів’я, переробки, збуту, дистрибуції та продажу м’яса птиці (зокрема через партнерські брендовані точки).
МХП також займає провідну позицію в рослинництві: кукурудзу МХП вирощує для виробництва комбікормів, а інші культури – пшеницю, ріпак тощо – продає третім особам. МХП орендує сільськогосподарські угіддя, які розташовані здебільшого в родючих чорноземних регіонах України.
З 15 травня 2008 року акції МХП котируються на Лондонській фондовій біржі під тікером MHPC. |