Ділова доброчесність як В2В, В2С та В2G тренд
  
Автор:
14 травня 2018 року Михайло Меркулов, виконавчий директор Arricano Real Estate Plc, взяв участь у дискусії про роль доброчесності в державі та бізнесі на «Тижні ділової добропорядності-2018». Організатор – Всеукраїнська мережа добропорядності та комплаєнсу UNIC. За круглим столом зібралися бізнес-омбудсмени, міжнародні експерти, представники органів державної влади, НГО та бізнес-ком’юніті, щоб виробити єдину політику ділової добропорядності в Україні у боротьбі з корупцією та залучити іноземні інвестиції.
«Раніше в Україні не було бізнес-руху, коли б компанії підтримували одна одну в реалізації ідеї комплаєнсу. Сьогодні я щасливий озвучити, що до мережі UNIC приєдналися 55 компаній з 46 міст України. Ми прагнемо об’єднати усіх членів у єдиному етичному принципі: доброчесність – це новий fashion-тренд ведення бізнесу в Україні», – привітав учасників Альгірдас Шемета, бізнес-омбудсмен. Щоб розвивати в Україні етичні і добропорядні В2В, В2С, В2G взаємини, важливо об’єднувати зусилля гравців ринку, вивчати світові практики, формувати довіру, долати корупцію у різних формах її прояву. Це місія UNIC, членом якої є компанія Arricano. Адже всі заявлені принципи Всеукраїнської мережі компанія Arricano вже імплементує у своїй діяльності та готова ділитися стратегічними напрацюваннями.
Михайло Меркулов у своєму виступі представив корпоративні принципи Arricano: «Бізнес-середовище сьогодні змінюється швидкими темпами, а роль доброчесної ділової репутації все більше впливає на розвиток відносин з потенційними інвесторами, партнерами і навіть споживачами. Участь у мережі UNIC – це можливість посилити даний тренд. Компанії готові робити для своїх клієнтів більше. У випадку однакового співвідношення «ціна-якість» у конкурентній боротьбі виграє компанія, що має кращу ділову репутацією та користується більшою довірою. На державному Business 2 Government рівні наявність «доброчесних бізнес-історій» дозволить створити в Україні гарантовану платформу стійкої економіки для залучення міжнародних інвесторів. Сьогодні, на жаль, ситуація поки нестійка – наприклад, ТРК «Sky Mall» так і не повернуто законному власникові».
Олександр Данилюк, Міністр фінансів України, зазначив, що для України відкрито безліч шляхів business integrity: «Нам треба багато зробити, щоб створити довіру до держави і працювати у партнерському форматі».
Маркус Бранд, керівник та портфоліо-менеджер Democratic Governance, який представляв на круглому столі міжнародну експертизу, додав: «Бізнес-клімат – це не абстрактна субстанція, а простір успішних рішень, ключових драйверів та планів на майбутнє. Інтеграція бізнесу важлива, щоб створювати суспільство нового рівня з новими прозорими відносинами».
Серед обговорюваних питань на порядку денному було завдання розробити модель взаємодії бізнесу та держави:
– яким чином держава може заохочувати розвиток ділової доброчесності;
– як бізнес може сприяти доброчесності держави;
– як впровадження політики доброчесності в приватному секторі впливає на рейтинг «Легкості ведення бізнесу» та Індекс сприйняття корупції в Україні»;
Всі учасники дискусії відзначили, що бізнес-комплаєнс – це перспективна платформа для просування бренду «Україна» для міжнародної ділової громадськості та залучення інвестицій. Для українських компаній – це комфортні умови для роботи у законній площині.
«Тиждень ділової доброчесності-2018» Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу UNIC проходить в Києві, Львові та Одесі.

Отправить на E-mailОтправить на E-mail   Версия для печатиВерсия для печати
Комментарии(0)

Пока комментариев нет… Будьте первым кто оставит комментарий по этой теме!

или
Вы можете войти с помощью:
Войти с Facebook Войти с Google Войти с ВКонтакте