#ПишаюсяМатеринством: флешмоб на підтримку тижня грудного вигодовування | |
Автор: pleon |
#ПишаюсяМатеринством: флешмоб на підтримку тижня грудного вигодовування В українському Facebook та Instagram стартував флешмоб #ПишаюсяМатеринством на підтримку тижня грудного вигодовування. Жінки зі всієї країни діляться своїми історіями про досвід годування грудьми, нагадуючи всім, що це природньо та корисно як для дитини, так і для мами. Флешмоб проходить за підтримки Philips Avent — продуктів для здоров’я мами і малюка. Тиждень грудного вигодовування — щорічна всесвітня подія, що починається 1 серпня. Мета флешмобу #ПишаюсяМатеринством — згадати про важливість грудного вигодовування та поділитися простими і знайомими історіями, що підіймають завісу «незручності» над цим питанням. Долучаючись до флешмобу, зірки та звичайні мами діляться своїми історіями і супроводжують їх хештегом #ПишаюсяМатеринством. Наразі своїми історіями поділилися відома українська телеведуча Лілія Ребрик, дружина ведучого популярного шоу «Холостяк» Христина Решетнік, відомий психолог Вікторія Любаревич-Торхова, засновниця дитячого медичного центру «Мама врач» Дар’я Петрик, а також низка українських матусь. Грудне вигодовування забезпечує оптимальне харчування і захист новонародженої дитини, адже мамине молоко має ідеально збалансований склад, що враховує всі потреби та індивідуальні особливості малюка. Це підтверджує і ВООЗ, що рекомендує ексклюзивно грудне вигодовування протягом перших 180 днів життя немовля і поєднання його з прикормом до 2 років і більше. Загалом це покриває близько 1000 днів — найважливіших для формування здоров’я дитини на все подальше життя. Проте, згідно дослідженнями Philips, 60% жінок припиняють годувати грудьми раніше, ніж самі хочуть. Причини можуть бути численними: від нестачі молока до банального повернення на роботу. Часто мами стикаються з неінклюзивністю: відсутністю в громадських місцях чи на роботі спеціального простору, де можна було б зцідити грудне молоко. 30% жінок, що брали участь в опитуванні ВООЗ, сказали, що оцінили б таку можливість. А 74% молодих мам готові використовувати інноваційні технології для покращення свого досвіду грудного вигодовування. Флешмоб #ПишаюсяМатеринством проходить за підтримки Philips Avent. Вже понад 30 років бренд, співпрацюючи з провідними науковцями, лікарями та спеціалістами у сфері охорони здоров’я, створює продукцію, яка допомагає жінкам, що стали мамами, вигодовувати дітей грудьми якомога довше та зберегти лактацію в повному обсязі. Philips Avent закликає мам взяти участь у флешмобі #ПишаюсяМатеринством та поділитися своїм досвідом подолання труднощів грудного вигодовування, щоб допомогти іншим продовжувати годування грудьми, бути найкращою мамою та пишатися своїм материнством. Про Royal Philips Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) — це провідна технологічна компанія, націлена на поліпшення здоров’я людей та забезпечення кращих результатів на всіх етапах континууму здоров’я — від ведення здорового способу життя та профілактики до діагностики, лікування та догляду у домашніх умовах. Philips використовує передові технології та глибокі клінічні та споживчі знання для постачання інтегрованих рішень. Штаб-квартира Philips знаходиться в Нідерландах, компанія займає лідируючі позиції в галузі медичної візуалізації, терапії під візуальним контролем, моніторингу пацієнтів та медичної інформатики, а також у галузі догляду за здоров’ям та домом споживачів. Портфоліо технологій Philips для персонального здоров’я та медичних систем у 2017 році згенерувало обсяг продажів у 17,8 млрд євро. У компанії працює близько 74 000 співробітників, які здійснюють продажі та надають послуги у більш ніж 100 країнах. Новини про компанію Philips Україна можна знайти на веб-сайті https://www.philips.ua. |
Tweet |
Прикрепленный файл | Отправить на E-mail Версия для печати |