О жратве на презентациях | |
Источник |
порада усім, хто влаштовує подібні презентації: 1. Для спеціалізованої преси рівень розповідей і розмов має бути набагато глибшим. Тому або розводьте пресу на два різних "клуби", або все-таки проводьте єдиний захід з більш серйозним рівнем інформації. Глянець однак потім писатиме інформацію за прес-релізами, або, раптом він щось там слухатиме, то дізнається набагато більше. Тому і не буде курйозів подібним вчорашнім, коли якась дєвочка задає питання "Чи потрібні для вашого триде окуляри?", а половина зали починає тупо ржати. 2. Прес-релізи на флешках і дисках - штука хороша. Але усе це не повинно відміняти друковані матеріали. Коли я приходжу на подію, я хочу одразу прочитати базову інформацію (хоча би правильні назви презентованих моделей і їх основні технічні характеристики). Флешкою я скористаюсь потім... А так ми з вами не втрачатимемо час на оголошення подібних речей з трибуни. Тим більше, що за виступаючим усе це записувати однак ніхто не буде. 3. Чому організатори роблять основний упор і акцент на добре накритий стіл? Преса, яка вам потрібна, здебільшого не голодна. І ваша тотальна увага тільки на це - абсолютно холостий постріл. Нехай це буде другорядним побіжним фактором. Тим більше, що в результаті асортимент столу однак ніхто за день-два, коли готуватимуться матеріали, ніхто однак не згадає. А скудність інформації вспливе моментально. Зрештою, преса, яка ходить на презентації їсти, вам стовідсотково не потрібна... |
Tweet |
Отправить на E-mail Версия для печати |