Так интересно когда B2B-компания получает предложение купить медальку «Вибір споживача – 2018» 😄 Я понимаю, что им всё равно кому её парить, но хоть бы сделали уже какую-то выборку именно B2C-предприятий... Вообще, это не смешно, а печально. Это полная дискредитация самой идеи исследований потребительских предпочтений и визднак для победителей рейтингов. Цитата: «Шановний Олексій Васильович! Доброго дня! Нещодавно Вам були надіслані результати аналітики, відповідно до яких компанію, ТОВ «ФАВОРИТИ УСПІХУ», (ЄДРПОУ 34613596), відзначено як надійний та пріоритетний постачальник у сфері, згідно КВЕД 70.21 та внесено до Національного реєстру кращих постачальників товарів та послуг України. ____Офіційний лист директора Аналітичного центру продубльовано у прикріплених документах Асоціацією економічного співробітництва підприємство рекомендовано до відзнаки в рамках програми «Вибір споживача 2018». Ваша компанія має право отримання Національного сертифікату «Вибір споживача 2018», відзнаки для працівників та керівництва, додатково можливо: – ТМ «Вибір споживача» для використання на продукції, сайті, в рекламі та кореспонденції. – Статус відзнака «Вибір споживача» для виїзних заходів (конкурси, виставки, тендера).» Я ответил, что аналитику не получал. попросил прислать подробные результаты исследования для ознакомления, чтобы убедиться в его серьёзности, объективности и рассмотреть возможность приобретения. ———————————— Этот документ был скопирован с FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/ru/blogs/31874.html). Все права на материал сохраняются за его автором. При перепубликации, ссылка на источник материала обязательна! Дата документа: 2 октября 2019 г.