Лайфхак як розмістити оголошення в інтернеті з 100% гарантією результату
  
Автор:

Масове розміщення оголошень в інтернеті

Про масове розміщення оголошень. Спочатку це були прості програми, в які користувач завантажував оголошення, і робот автоматично розсилав оголошення, підключені до його бази в Інтернеті. Ви могли розіслати оголошення на 1700+ електронних дошок. Заповнення форм після першого разу відбувалося автоматично, а вбудований алгоритм обходу захисту дозволяв не брати участь в процесі. Як наслідок, дошки оголошень стали схожі на смітники, куди сотнями скидалися оголошення. У списку можуть бути дошки абсолютно різної спрямованості, різних регіонів і різної якості, що в ряді випадків робить розміщ,ення схожим на російську рулетку: пощастить — не пощастить.

Автоматичне розміщення оголошень в інтернеті

У багатьох програмах запропоновано розміщувати оголошення на дошках, де не потрібна реєстрація і не треба вводити каптчі (перевірочні символи). Але як показує практика, туди ж додають оголошення програми в автоматичному режимі і з часом дошки такого типу перетворюються на смітник.

«Можете хоч весь смітник обклеїти своїми оголошеннями, їх ніхто не прочитає» — О. Наталушко, інтернет маркетолог.

Ручне розміщення оголошень в інтернеті

Ручне розміщення оголошень ефективніше! Саме ручне розміщення забезпечить покупцями, зацікавлених саме у Ваших товарах і послугах. Використовуючи каталог тут, список дошок в інтернеті який наповнювався протягом довгих років. У ньому немає непотрібних і мало відвідуваних сайтів. Написання «ціпких» заголовків і унікальних текстів оголошення — основоположні переваги ручного розміщення оголошень у відповідь на масові-автоматичні. Оголошення на дошках відмінно індексуються в пошукових системах; що робить їх доступними не тільки відвідувачам дошок, але і користувачам, які шукають товари та послуги в пошукових системах Google і Yandex. Більше того, ефект від ручного розміщення оголошень може тривати до півроку і більше!

Правила написання заголовку оголошеннь

Заголовок оголошення дає потенційному покупцеві клієнту загальне уявлення про Ваш товар або послугу. При подачі оголошення в рядку Тема вказуйте назву Вашого товару, його модель, деякі технічні дані або назва послуг, що надаються.

Наприклад, Ви вирішили продати свій телефон. Тема типу «Телефон ААААА модель1» або «Телефон з камерою 8 пікселів», «Продам телефон ААААА» успішно пройде модерацію (перевірку) та оголошення буде опубліковано.

Якщо ж в назві будуть міститися помилки чи фрази тільки із заголовних букв, небуквених символи, вказівку ціни, контактного телефону або електронної адреси розміщення товару, модерацію таке оголошення не пройде і буде заблоковане.

Як правильно написати рекламне оголошення

Форма написання тексту оголошень може бути будь-яка, але її основою повинні бути прості фрази і вирази. Оголошення повинно бути текстом, а не парою пропозицій. Людина повинна зрозуміти особливості товару та його якість. Обов’язково дотримуйтесь структури тексту! Абзаци повинні бути по 2-4 пропозиції. Якщо текст великий, то використовують підзаголовки і списки. Інформація повинна кидатися в очі, а при побіжному перегляді було за що зачепитися.

Також, в тексті оголошеннь можна додати перелік додаткової інформації:

  • наявність гарантії, від продавця або виробника,
  • доставка – можлива або самовивезення; платно або безкоштовно,
  • установка, монтаж,
  • акція, знижка, уцінка (із зазначенням причини), наявність дефекту,
  • опт або роздріб,
  • обмін, бронювання товару, під замовлення,
  • можливість попереднього огляду, примірки, тест-драйву тощо.

Отправить на E-mailОтправить на E-mail   Версия для печатиВерсия для печати
Комментарии(0)

Пока комментариев нет… Будьте первым кто оставит комментарий по этой теме!

или
Вы можете войти с помощью:
Войти с Facebook Войти с Google Войти с ВКонтакте