Чи достатньо конструктора сайтів для бізнесу в Інтернеті
  
Автор:

З безлічі веб-технологій непросто вибрати оптимальний варіант для запуску корпоративного проекту. По-перше, існують різні типи бізнес-проектів. Сайти-візитки, інтернет-магазини, корпоративні портали.

По-друге, необхідно враховувати перспективи зростання. Припустимо, для того, щоб оповістити потенційних клієнтів і партнерів про вихід компанії на онлайн-ринок, відмінно підходить проста візитка з декількох сторінок.

Джерело

Переваги та недоліки сайтів на конструкторах

Серед професіоналів, які займаються інтернет-маркетингом в цілому і просуванням онлайн-ресурсів зокрема, існує переконання, що в довгостроковій перспективі вести бізнес через сайт на конструкторі, так само як і вивести його в топ пошукової видачі, практично неможливо. Однак також вважається, що для деяких видів маркетингових завдань сайти на конструкторах підходять краще.

Для чого краще використовувати конструктори сайтів

  • для корпоративних сайтів і сайтів-візиток;
  • для сайтів-вітрин;
  • для лендингов;
  • для промо заходів;
  • для тестування ніші, послуги або товару;
  • для просування тільки за рахунок контекстної реклами;
  • для SEO-просування в дуже вузькій спеціалізованій ніші з низькою конкуренцією;
  • як доповнення до основного сайту;
  • для просування домену та збору трафіку з брендових запитів;
  • при обмеженому бюджеті.

Можна навіть допустити, що конструктори сайтів спочатку для цього і були створені. У всякому разі про це говорять їх плюси.

Плюси конструкторів сайтів

До переваг конструкторів відноситься:

  • низька ціна створення сайту без необхідності розробляти його з нуля;
  • швидкий запуск від декількох годин до декількох днів;
  • відсутність необхідності в спеціальних знаннях для роботи з адмін-панеллю;
  • розміщення контенту за допомогою готових шаблонів і блоків;
  • набір готових дизайн-рішень;
  • адаптивність інтерфейсу під різні види призначених для користувача пристроїв;
  • автоматичне створення файлів sitemap.xml і robots.txt.

З одного боку вони набагато прискорюють і спрощують маркетингові процеси, але з іншого – вони ж позбавляють багатьох можливостей просування.

Мінуси конструкторів сайтів

На жаль, недоліків у цього інструменту більше, ніж переваг. Якщо ви все ж вирішили створити свій сайт на конструкторі, то їх необхідно враховувати.

Це:

  • зайвий код сайту, який генерується самим конструктором, і від якого практично неможливо позбутися. Через це відсоток коду вашого (читайте, унікального) контенту дуже маленький;
  • неунікальність коду, при якому сторінки вашого сайту можуть бути ідентифіковані пошуковими системами як неякісні і ті що дублюють зміст чужого сайту. Це може призвести до того, що сайт не буде враховуватися при ранжируванні і не потрапить в органічну видачу. Якщо вже зовсім просто, то Google не покаже його користувачеві, який буде шукати представлену на ньому послугу або товар;
  • в принципі більш низьке ранжування пошуковими системами, які традиційно віддають перевагу самописним сайтам і сайтам на CMS;
  • обмежені показники завантаження і швидкодії сайту, що теж погано впливає на пошукове ранжування. Не кажучи вже про те, що користувач сам не буде чекати завантаження такого сайту;
  • обмежені можливості по SEO-оптимізації через закритий код, в т.ч. неможливість додати мета-теги, мікророзмітку, налаштувати редиректи, створити файли для AMP і турбо-сторінок. Хоча варто відзначити, що останнім часом в платних версіях деяких конструкторів з’явився розширений SEO-функціонал;
  • відсутність атрибута rel= «canonical» на сторінках пагінації;
  • неможливість внести зміни до файлів sitemap.xml і robots.txt без звернення на підтримку платформи-конструктора;
  • неможливість додавати сторонні плагіни і модулі, не передбачені конструктором;
  • неможливість додавати кастомізовані дизайн-рішення, через що практично неможливо вплинути на поведінку користувачів і підвищити конверсію;
  • проблеми з налаштуванням цілей рекламної кампанії, які потрібно усувати, залучаючи підтримку;
  • аналогічні проблеми з налаштуванням аналітики;
  • неможливість або незручність при адмініструванні багатосторінкових сайтів, часта відсутність фільтрів під категорії товарів;
  • періодичні оновлення основного коду самого майданчика-конструктора, через що може порушитися структура і інтерфейс вашого сайту.

Джерело: https://web-promo.ua/

Рейтинг безкоштовних конструкторів сайтів

Конструктори

Ціна

bitrix24.ru

безкоштовно

ucoz.ru

безкоштовно

ucraft.ru

безкоштовно

tilda.cc

безкоштовно

a5.ru

безкоштовно

setup.ru

безкоштовно

www.by

безкоштовно

fo.ru

безкоштовно

jimdo.com

безкоштовно

sites.google.com

безкоштовно

tinkoff.ru/business/website-builder/

безкоштовно

Джерело: https://dashchinskiy.com/constructor-site

Платні CMS

Комерційні CMS-це наступний етап по мірі розвитку бізнесу. Вони необхідні для великих сайтів з високими вимогами до безпеки і просування і дозволяють знизити трудовитрати в разі більш-менш типових завдань.

Це коробкові рішення з досить широкими можливостями. На відміну від безкоштовних платформ, де додаткові можливості часто можна поставити тільки танцями з бубном, тут вони вбудовані і додаються дуже легко. Основна зручність проявляється з точки зору інтеграції зі сторонніми сервісами і SEO-оптимізації. До слова, набагато зручніше розробляти сайт відразу з урахуванням SEO, а не переписувати потім всю структуру, коли ви вирішите просуватися. З платними движками це зручно робити.

Таких платформ на ринку предостатньо « «1C-Бітрікс», NetCat, Umi.Крім того, багато компаній розробляють власні системи, за допомогою яких закривають певні прогалини популярних движків.

Вибір платформи з усього цього безлічі-індивідуальне питання, в основному залежить від розробника. Не можна сказати, що якась система сильно краще або гірше іншої-принципових відмінностей між ними небагато, просто є локальні особливості і зручності. Зате у кожної платформи є власні стандарти, які накладають обмеження на розробників. Тому кожна компанія, як правило, спеціалізуються на одній або декількох CMS і пропонує їх на вибір.

З мінусів платних платформ-ціна, а також більш довга розробка в порівнянні з безкоштовним движком і роботою з шаблонним дизайном. Однак якщо ви можете собі це дозволити, в подальшому вам це заощадить гроші і нерви.

Джерело: https://ppc.world/articles/vybiraem-sposob-razrabotki-sayta-v-zavisimosti-ot-masshtabov-biznesa/

Висновок

З цього випливає, що при створенні серйозних проектів все ж варто вибирати автономні движки. Якщо ж вам потрібно створити просто невелику торгову площадку з обмеженим асортиментом товарів і з невисокою орендною платою, то тоді, звичайно ж, можна скористатися і конструктором інтернет-магазинів.
 


Отправить на E-mailОтправить на E-mail   Версия для печатиВерсия для печати
Комментарии(0)

Пока комментариев нет… Будьте первым кто оставит комментарий по этой теме!

или
Вы можете войти с помощью:
Войти с Facebook Войти с Google Войти с ВКонтакте