Стартап Hydrogen Vehicle Systems із Глазго побудував два прототипи комерційних автомобілів на водневих паливних елементах за підтримки уряду Великобританії: шасі з кабіною для машини швидкої допомоги та технічний демонстраційний автомобіль із жорстким кузовом вагою від 9000 до 15000 фунтів. Повнопривідна вантажівка середньої вантажопідйомності. В даний час компанія розробляє надпотужний тягач 4x2 повною масою 38 000 фунтів, який матиме повну масу автопоїзда 80 000 фунтів.
За словами Пітера Кларка, технічного директора HVS, зараз будуються п’ять тягачів на паливних елементах. Вони будуть ретельно протестовані на випробувальних полігонах та у польових умовах протягом 2023/2024 років. Очікується, що передсерійне виробництво розпочнеться наприкінці 2024 року, а 2025 року виробництво буде збільшено для клієнтів із Великобританії. У перший рік HVS планує випустити близько 100-250 повнопривідних тягачів, а до 2031 планує довести виробництво до 18 500 автомобілів.
Amazon нещодавно приєдналася до всесвітньої організації автомобільного транспорту IRU для роботи в областях, які мають вирішальне значення для її великої мережі партнерів з логістики та глобального сектору автомобільних перевезень. Загальні проблеми включають стійкість та обезуглерожування, безпеку дорожнього руху та штучний інтелект.
Канада та Великобританія: Канадська компанія Westport Fuel Systems працює з Johnson Matthey, спеціалізованою хімічною компанією, що базується в Лондоні, над розробкою системи доочищення для своєї системи спалювання водню. У травні минулого року Westport представила систему прямого впорскування під високим тиском, яку можна використовувати у двигуні внутрішнього згоряння, щоб змусити його працювати на водні. Хоча основним побічним продуктом спалювання водню є вода, у процесі також утворюються шкідливі оксиди, такі як NOx, що потребує подальшої обробки.
Європа: компанія Pressure Systems International підписала угоду з компанією Celerity DRS, що базується в Німеччині, про продовження роботи як ексклюзивного комерційного партнера PSI в Європі та сусідніх регіонах. Celerity DRS налаштована на нові правила, які вимагають, щоб усі причепи, вироблені в Європі після липня 2024 року, були оснащені або системами автоматичного підкачування шин, або системами контролю тиску в шинах.
Великобританія: Британський виробник електромобілів Tevva оголосив, що він став першою британською компанією, яка отримала схвалення типу транспортного засобу Європейського співтовариства для своєї 7,5-тонної (15 000 фунтів повної маси) акумуляторної електричної вантажівки. Це означає, що Tevva може розпочати масове виробництво та продаж у Великій Британії та Європі. Компанія розраховує продати до 1000 електровантажівок у 2023 році.
Китай: MingZhu Logistics Holdings планує розгорнути 700 автомобілів нового покоління на водневих паливних елементах, підписавши угоду з великим дилером вантажівок Dongfeng. Доставка вантажівок запланована на період із 5 травня по 5 жовтня цього року.
Швеція: Електричні вантажівки тепер використовуються для контейнерних перевезень у порту Гетеборг. Skaraslättens Transport щодня перевозить 850-900 контейнерів у контейнерні порти Швеції. Компанія задіяла дві електричні вантажівки, і незабаром до них приєднається третя вантажівка.
Компанія «CargoSupport» пропонує послуги з доставки вантажів з Європи до України будь-яким видом транспорту. Вартість залежить від дальності, маршруту, характеру вантажу (небезпечний, швидко псується, негабаритний і т. д.), способу транспортування. |