PLD-секції — це прогресивний механічний вузол, що замінив в деяких автомобілях класичну схему насос форсунок, при якій в одному корпусі зібрані розпилювальна система та електромагнітний клапан. Однак як і будь-який інший пристрій PLD секції потребують правильної експлуатації, догляду та ремонту. Коли необхідна діагностика та ремонт PLD секцій (https://www.dieselkiev.com.ua/diagnostika-ta-remont-pld) — розповідаємо в цьому матеріалі. Які особливості PLD-секцій PLD-секція є роздільною конструкцією. До неї підключається паливна форсунка, яка розміщується в головці блоку циліндрів. Експерти зазначають, що такий механізм зі складних елементів, значно зручніше ремонтувати. Адже якщо використовується недостатньо очищене пальне, та форсунка, яка направляє суміш у циліндр, набагато швидше та частіше виходить з ладу. А коли виникає така необхідність, її можна зняти з головки циліндрів та швидко провести ремонт чи заміну. Крім того, PLD-секція (https://www.dieselkiev.com.ua/diagnostika-ta-remont-pld) розташована у зручному місці на верхівці моторного відділу, тому при її встановленні відпадає необхідність перевірки величини проміжків, які виникають при температурних коливаннях. З’єднувальна трубка високого тиску знаходиться у вільному доступі, тому вимірювання тиску, який створює PLD-секція, можна зробити, не розбираючи корпус двигуна. Які ознаки несправності PLD-секції Однією з перших ознак несправності PLD-секція є зниження продуктивності двигуна. Він може важко запускатися, або втрачати потужність під час руху. Також поширеними ознаками несправних форсунок є: – надмірна витрата палива; – чорні вихлопні гази; – холостий хід. При виявлених симптомах слід обов’язково звернутися до професійної ремонтної компанії. Які основні причини ламання PLD-секції В основному вихід з ладу PLD-секції пов’язаний з плунжерною частиною. Цей механічний вузол має покриття з нітриту титану підвищеної міцності. Він створює тиск у відсіку близько 1600 барів. При інтенсивному русі механічних вузлів можливі наступні типові ламання: – усадка і руйнування поворотної пружини; – деформація стопорної металевої смужки. Використання пального з домішками рано чи пізно призводить до зносу плунжера та втулки. Механічні вузли PLD-секції завдяки їх будові досить просто замінити на нові. Клапанна частина також може виходити з ладу. Причиною цього стає порушення герметичності гумових ущільнювачів. Ці деталі схильні до усадки та фізичного старіння. Щоб здійснити ремонт, PLD-секцію необхідно розібрати та поміняти ущільнювачі. Бувають випадки, що руйнується основа клапана через зірвану різьбу болта. В такій ситуації кріпильні елементи необхідно замінити. Діагностику та усунення ламання легко провести у будь-якому автосервісі. Щоб PLD-секція бездоганно виробила свій ресурс, рекомендується заправляти автомобіль тільки якісним пальним, регулярно міняти машинне мастило, не перегрівати двигун. Як проводиться ремонт PLD-секцій Залежно від стану PLD-секції можливі кілька різних варіантів ремонту. Серед всіх методів ремонту найпоширенішими є наступні: – очищення — здійснюється за допомогою спеціального обладнання; – заміна — необхідна, якщо деталі занадто пошкоджені та не підлягають ремонту; – ремонт — включає розбирання форсунок, їх очищення та заміну пошкоджених елементів. Вчасна діагностика та ремонт PLD-секції має важливе значення для підтримки двигуна в належному стані. У випадку виявлення будь-яких ознак несправності PLD-секції, варто звернутись до професійної компанії, наприклад в майстерню Diesel Kyiv (https://www.dieselkiev.com.ua/diagnostika-ta-remont-pld), яка керуючись знаннями та досвідом, поверне двигун до ефективної роботи. ———————————— Этот документ был скопирован с FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/ru/blogs/37519.html). Все права на материал сохраняются за его автором. При перепубликации, ссылка на источник материала обязательна! Дата документа: 21 февраля 2024 г.