Незважаючи на привабливі можливості для заробітку, МЛМ компанії регулярно стикаються з труднощами в утриманні своїх дистриб’юторів. Понад 65% з них йдуть протягом першого року співпраці, що стає головним викликом для збереження стабільності та розвитку мережевого бізнесу. У цій статті ми розглянули найпоширеніші причини відходу дистриб’юторів з мережевих компаній та надали рекомендації для утримання їх у структурах. Формально не будучи співробітником компанії, дистриб’ютор МЛМ працює як незалежний представник бренду. В умовах, коли люди почали цінувати віддалену роботу і гнучкий графік, не дивно, що вони активно цікавляться кар’єрою у сфері мережевого маркетингу. Сьогодні МЛМ індустрія налічує вже понад 182 млн. незалежних партнерів. Покращивши розуміння контрагентів прямих продажів і вивчивши причини їхнього відходу з МЛМ, мережеві компанії зможуть знайти способи утримати їх у більшій кількості. Успішне утримання партнерів забезпечує процес безперервного нарощування продажів і зростання прибутковості вашого бізнесу. На основі даних опитування понад 500 дистриб’юторів, які залишили МЛМ бізнес, було виділено 5 ключових причин їхнього відходу: – Слабка комунікація Спілкування – це цемент, на якому будуються будь-які стосунки. Неякісна комунікація стає причиною втрати співробітників в компаніях усіх напрямків, а не лише в МЛМ сфері. Хороша комунікація дає змогу дистриб’юторам отримувати чітку інформацію, необхідну для успішної роботи в рамках бізнес-структури. Комунікація часто руйнується у зв’язку з такими проблемами як: – Нестача спілкування: багато дистриб’юторів вважали, що через низький рівень спілкування вони були вразливі й не могли отримати корисні ресурси, коли вони їх потребували. Якби партнери частіше спілкувалися один з одним у формі підтримки, вони б почувалися комфортніше, продовжуючи свою кар’єру. – Спотворення інформації про продукцію: деякі дистриб’ютори залишали МЛМ компанії, відчуваючи, що продукція не відповідає опису. Для ефективних продажів партнери повинні з самого початку мати чітке уявлення про продукцію. – Заплутана інформація: заплутана маркетингова інформація або складні звіти про виконану роботу змушували дистриб’юторів почуватися некомфортно. Важливо ставитися до комунікацій так само серйозно, як і до продукції, яку ви реалізовуєте. У вашій МЛМ компанії можуть бути найкращі продукти і план винагород, але якщо ваша комунікація не чітка, ви не зможете досягти бажаного росту. – Відсутність бажаних результатів Нерідко дистриб’ютори з великим ентузіазмом підписують контракт із МЛМ компаніями, прагнучи досягти успіху. Коли вони стикаються з незадоволеними очікуваннями, їхній ентузіазм швидко сходив нанівець. Більшість опитаних дистриб’юторів говорили, що вони багато працювали, але не отримували фінансових результатів. Інші зізналися що їхні фінансові очікування були нереалістичними. Дивно, але деякі дистриб’ютори від початку не вірили у свій успіх – такі негативні очікування також могли вплинути на їхній досвід. Менше 25% мережевиків підкреслили, що докладали максимум зусиль у своїй роботі, тоді як 50% зізналися, що не старалися по-справжньому. Відсутність зусиль у МЛМ бізнесі обов’язково призводить до відсутності успіху – і цей аспект, як і раніше, залишається однією з головних причин, через які йдуть дистриб’ютори. – Прогалини в навчанні та підтримці 60% опитаних дистриб’юторів відзначили нестачу отриманого навчання, наголошуючи на необхідності більшої його кількості та більшої підтримки від компанії та керівника своєї команди. До 30% дистриб’юторів заявили, що після приєднання до мережі, вони не спілкувалися з лідерами своїх команд. Найімовірніше, таке упущення з боку керівництва не було навмисним, і викликане відсутністю чіткої системи та налагоджених процесів. У 90% випадків, саме відсутність підтримки стає ключовим фактором у рішенні покинути МЛМ бізнес. Це вражаюча статистика, яка вказує на явні можливості для поліпшення показників утримання. Мережевики також зазначили, що вони очікують більшого лідерства від керівників команд. З поліпшенням лідерства та підтримки більше дистриб’юторів, можливо, залишилися б на своїх посадах. – Втрачені переконання Розірвати зв’язки з МЛМ компаніями дистриб’юторів часто змушує і відсутність віри в продукцію. При більш детальному вивченні продукції і спостерігаючи за тим, як її сприймають клієнти, багато мережевиків втрачали мотивацію. Просувати продукцію, в яку вони не самі вірили, було складно або неможливо. Руйнування переконань були спричинені не тільки розчаруванням у продукції. У момент свого відходу деякі дистриб’ютори продовжували вірити в якість продукту, що просувається. Натомість вони вказували на втрату довіри до обіцянок компанії про винагороди або підтримку. Цілком можливо, що з сильнішою підтримкою і наставництвом, багато дистриб’юторів протрималися б довше і змогли подолати початкові труднощі, через які вони втратили віру. Надаючи своїм партнерам більше підтримки і сприяючи їхньому успіху, компанії підвищують рівень їхнього утримання. – Життєві зміни Зміни в житті дистриб’юторів змушують їх зменшити активність у мережі, відсунувши продажі та розширення структури на другий план. Звісно, у будь-якій галузі можлива втрата співробітників через зміни в їхньому житті. Однак однією з переваг МЛМ є гнучкість, яку приносить работа дистриб’ютором, даючи змогу легко адаптуватися до змін в особистому житті або переїзду, не йдучи з компанії. Переїзд, зміни в особистому житті та інші життєві обставини можуть стати підставою для розриву партнерських зв’язків. Такі зміни хоча і здатні викликати тимчасові перерви в продажах, але не повинні призводити до відходу з МЛМ бізнесу. Мережевим компаніям необхідно акцентувати на гнучкості та розробити відповідну систему підтримки, яка дасть змогу партнерам, котрі зазнають життєвих змін, продовжувати працювати. Як утримати дистриб’юторів у МЛМ компанії Глибоко проаналізуйте можливості вашого бізнесу для вдосконалення. Після чого ви зможете побудувати компанію та культуру, які дадуть більше причин залишатися з вами. Справжнє лідерство створює культуру, яка приваблює потрібних партнерів і лояльних клієнтів. Для мотивації та підвищення продуктивності дистриб’юторів у МЛМ бізнесі критично важливо: – Покращувати лідерські навички на рівні керівників команд. Концентрація лідерів на налагодженні комунікацій, вдосконаленні системи зв’язку та забезпеченні якісної підтримки, особливо для новачків, – ключовий фактор у запобіганні відтоку партнерів. – Забезпечити повну прозорість щодо системи винагород і точну інформацію про продукти з самого старту, щоб торгові представники мали чітке розуміння умов і можливостей своєї роботи. – Створити якісну та комплексну систему навчання, яка допоможе дистриб’юторам налаштуватися на успіх у продажах і досягати високих результатів. ———————————— У МЛМ бізнесі є безліч стратегій для запобігання відтоку цінних дистриб’юторів. Якщо у вашій компанії спостерігається високий рівень відтоку дистриб’юторів, тоді саме час інвестувати в рішення для збереження талановитих мережевиків. Зрештою, успіх мережевих компаній залежить саме від їхніх партнерів, які просувають продукцію і розширюють мережеву структуру. Команда FlawlessMLM має значний досвід у розробці та запуску успішних МЛМ проектів і знає, як створити середовище для високого утримання мережевих партнерів. Переходьте за посиланням (https://flawlessmlm.com/ua/mlm_consulting?utm_source=favor&utm_medium=referral&utm_campaign=article-ru&utm_content=distributors-leaving-mlm), щоб отримати безкоштовну консультацію наших експертів у чаті. ———————————— Этот документ был скопирован с FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/ru/blogs/37638.html). Все права на материал сохраняются за его автором. При перепубликации, ссылка на источник материала обязательна! Дата документа: 11 марта 2024 г.