У листопаді 2011 року «Київстар» запропонував клієнтам «Домашнього Інтернету» партнерську програму — обмін бонусів на знижки у мережі супермаркетів «Фокстрот. Техніка для дому». За три місяці дії програми скористатися її перевагами змогли понад 6 тисяч клієнтів інтернету, які обміняли бонуси на 600 тисяч гривень знижок. Партнерська програма (http://www.kyivstar.ua/mm/home_internet/service/partners/) для клієнтів «Домашнього Інтернету» від «Київстар» (http://www.kyivstar.ua/) стартувала у листопаді 2011 року. За її умовами користувачі інтернету від «Київстар» можуть отримувати знижки у магазинах побутової техніки та електроніки в обмін на бонуси (http://www.kyivstar.ua/ru/mm/home_internet/tariff/), нараховані за сплату абонентної плати. Першим партнером програми стала мережа супермаркетів «Фокстрот. Техніка для дому». За перші три місяці дії програми її перевагами змогли скористатись більше ніж 6 тисяч клієнтів. За умовами програми кожні 50 бонусів, що нараховуються абонентові на особистий рахунок, клієнт може обміняти на знижки при покупці побутової техніки або електроніки. Розмір знижки – 100 гривень знижки з кожної 1000 гривень покупки в магазинах «Фокстрот. Техніка для дому». Таким чином, за три місяці клієнти «Домашнього Інтернету» отримали можливість скористатись знижками на загальну суму понад 600 тисяч гривень. Провідний спеціаліст з партнерських програм компанії «Фокстрот. Техніка для дому» Юлія Примак: «В мережі побутової техніки та електроніки «Фокстрот. Техніка для дому» діє програма лояльності «Програми Комфорту», на базі якої періодично проводяться маркетингові активності з партнерами програми, цими пропозиціями в середньому користуються близько 5% постійних покупці. Тому компанія активно розвиває співпрацю у цьому напрямку. Відмінною рисою нашої співпраці з «Київстар» є те, що ми стали першим партнером нової програми для абонентів послуги «Домашній Інтернет». Ця пропозиція унікальна в своєму роді, «Київстар» для нас — єдиний телеком-партнер у напрямку партнерських програм». Менеджер з програм лояльності «Київстар» Наталія Лепле: «У середньому щомісяця до партнерської програми приєднується дві тисячі клієнтів «Домашнього Інтернету». Вони активно обмінюють бонуси на знижки, що дає їм можливість робити вигідні покупки в магазинах нашого партнера. Це унікальна пропозиція, яку вперше запроваджено для користувачів фіксованого інтернету. Найближчим часом ми плануємо розширювати та удосконалювати партнерську програму з тим, щоб вона була ще зручнішою для наших клієнтів». «Київстар» надає послугу широкосмугового доступу до мережі інтернет за технологією FTTB (http://www.kyivstar.ua/mm/home_internet/technology/) — «Домашній Інтернет» — жителям 135 міст України. Оператор пропонує клієнтам високу швидкість з’єднання та вигідні тарифи (http://www.kyivstar.ua/mm/home_internet/tariff/) від 55 гривень на місяць. «Київстар» пропонує інноваційні рішення для зручності клієнтів. Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» (http://twitter.com/twiykyivstar) Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 135 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua ———————————— Этот документ был скопирован с FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/ru/blogs/7436.html). Все права на материал сохраняются за его автором. При перепубликации, ссылка на источник материала обязательна! Дата документа: 16 февраля 2012 г.