Підсумки 2011 року «Київстар»: канали продажів | |
Автор: kyivstar |
У 2011 році «Київстар» отримав понад 11 млрд. грн. доходу від продажів стартових пакетів, кодів поповнення рахунку, а також модемів та смартфонів. При цьому частка електронних поповнень у 2011 році збільшилася з 39% до 43%. За підсумками 2011 року дохід «Київстар» зріс на 5% у порівнянні з 2010 роком і досяг понад 13,078 млрд. гривень. З них від роботи з передплаченою формою обслуговування «Київстар» отримав 11,106 млрд. гривень, що на 5,5% більше ніж за 2010 рік. Такий дохід приніс загальний обсяг реалізованих стартових пакетів, скретч-карт, кодів поповнення рахунків через електронні канали продажів, а також продажі модемів та смартфонів. Загалом у 2011 році клієнти придбали більше 3 млн. стартових пакетів «Київстар» (приріст на 9%) та 1,2 млн. — DJUICE. Кількість придбаних клієнтами модемів «Київстар» складає більше 345 тис. З жовтня 2011 року «Київстар» розпочав новий напрямок бізнесу — продаж брендованих мобільних телефонів. До кінця 2011 року клієнти компанії придбали майже 35 тисяч ґаджетів «Київстар». Для комфортного спілкування та перебування на зв’язку абоненти об’єднаного «Київстар» придбали скетч-карт на 6,2 млрд. гривень та поповнили рахунки електронним та іншими способами на 4,7 млрд. гривень. Загалом частка електронних поповнень у 2011 році збільшилася з 39% до 43%. Обсяг контрактних підключень у 2011 році склав 52,5 тисячі. Для ще більш якісного надання послуг клієнтам «Київстар» збільшив кількість власних та дилерських центрів обслуговування абонентів — з 215 до 229. Кількість ексклюзивних магазинів «Київстар» наразі складає 241 магазин. Директор з продажів «Київстар» Дмитро Білоблоцький: «Варто відзначити зростання у 2011 році попиту на пакети передплаченого зв’язку «Київстар» — на 9% порівняно з 2010 роком. Адже ми знизили вартість стартових пакетів вдвічі та запровадили низку нових привабливих тарифних планів. Також наші клієнти все частіше користуються зручними електронними засобами поповнення рахунку: майже кожна друга гривня, яку клієнт кладе собі на рахунок, зараховується через електронні системи». «Київстар» надає клієнтам зручні та доступні послуги зв’язку. Матеріали за темою: · Мобільний інтернет «Київстар» у 2011 році: рекордне зростання трафіку та доходів · Підсумки 2011 року «Київстар»: маркетинг та реклама
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 138 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. |
Tweet |
Прикрепленный файл | Отправить на E-mail Версия для печати |