Call-центр «Київстар» отримав срібну нагороду міжнародного конкурсу контактних центрів 7th Annual Top Ranking (EMEA Conference | |
Автор: kyivstar |
Call-центр «Київстар» став срібним призером міжнародного конкурсу контактних центрів 7th Annual Top Ranking (EMEA Conference) у Лондоні (Великобританія). Він отримав визнання у номінації «Кращий великий корпоративний call-центр» серед контактних центрів країн Європи, Ближнього Сходу та Африки.
Call-центр «Київстар» отримав «срібло» у номінації «Кращий великий корпоративний контактний центр» / Large-Sized Contact Center (Inhouse) міжнародного конкурсу 7th Annual Top Ranking (EMEA Conference), який пройшов у Лондоні 25-29 червня 2012 року. Контактний центр «Київстар» змагався за лідерські позиції у номінаціях «Кращий великий корпоративний call-центр» та «Обслуговування клієнтів» з call-центрами країн Європи, Ближнього Сходу та Африки. Досвід «Київстар» у цих категоріях презентувала Ніна Марцін, керівник департаменту взаємовідносин з клієнтами. Наразі «срібло» у 7th Annual Top Ranking – це третя перемога call-центру «Київстар» у професійних міжнародних конкурсах у 2012 році. Третій рік поспіль він отримує визнання конкурсу «CCG Call Center Awards Кришталева Гарнітура». У 2012 році call-центр «Київстар» став лідером у номінаціях «Кращий великий контактний центр» і «Краща програма модернізації / стратегія розвитку». Ніна Марцін, керівник департаменту взаємовідносин з клієнтами: «Ми пишаємося нагородою у конкурсі 7th Annual Top Ranking. Це один з найпрестижніших світових конкурсів контактних центрів.Ми отримали можливість познайомитися з найкращими практиками телекомоператорів та презентували наш власний досвід. Досягнення «Київстар» у галузі керування процесами call-центру були високо оцінені світовою спільнотою, це ще раз підтверджує високі стандарти обслуговування нашої компанії». Щорічно у конкурсі Annual Top Ranking беруть участь контактні центри з різних країн світу. Аудиторію конкурсу складають директори, керівники вищої ланки, що відповідають за роботу та розвиток контактних центрів, тренери, керівники функцій розвитку персоналу та IT-менеджери, що вивчають кращі практики, а також представники компаній, що цікавляться тенденціями сучасного ринку call-центрів. Учасники діляться досвідом у таких сферах, як функціонування та підвищення продуктивності call-центрів, HR-виклики та рішення, управління витратами, обслуговування клієнтів, стратегії продажів, розвиток інформаційних технологій тощо. «Київстар» надає своїм клієнтам обслуговування найвищого рівня.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрА «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 138 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. |
Tweet |
Прикрепленный файл | Отправить на E-mail Версия для печати |