«Фавориты Успеха» logo Экотехника — профайл компании
© FAVOR.com.ua
 
Экотехника
Обновлено:


Українська компанія «Екотехніка» створена в 1992 році.
Це потужна корпорація, яка веде бізнес у сфері виробництва та збуту бакалійної та кондитерської продукції.
Компанія має два власних заводи:
Завод з виробництва спецій розташований в Кагарлицькому районі Київської області.
Кондитерська фабрика знаходиться в м. Рівне.
Наша фірма має шість логістичних складів по всій території України, з площ яких здійснюються відвантаження в мережі супермаркетів, дистриб’юторам та на експорт.
Продукція компанії «Екотехніка» відома під двома основними брендами:

Під торговою маркою «ЕКО» виготовляють спеції та іншу бакалійну продукцію у кількості 300 найменувань. Бренд «ЕКО» є безумовним лідером продажів, поширення і лояльності споживачів.
Підтвердженням успішності й сили бренду «ЕКО» з двадцятирічним досвідом є:
– його переваги в сфері збуту, цінове та візуальне домінування в мережах супермаркетів (особливо із західними принципами організації);
– регулярні публікації досліджень незалежного інформаційного порталу www.favor.com.ua;
– оцінки споживачів та експертів, та самі характеристики бренду.
Портфель торгових марок компанії «Екотехніка» – це найбільш продумана і зручна пропозиція на ринку, яка включає в себе спеції, приправи, трави, універсальні приправи, кулінарні добавки, желе, киселі, супи, бульйони, каші, пюре, мюслі. Спеції представлені кількома торговими марками та серіями (см. «категорії товару»), які мають різну ціну, склад, грамаж, розмір і матеріал етикету.
Переваги такого портфеля пропозицій:
1. Легко досяжна можливість запропонувати ринку продукт, потрібний та зручний, як для магазину, так і для покупця.
2. Можливість реалізувати свої конкурентні переваги та задовольнити:
– Потреби покупця у розмаїтті асортименту, виду упаковки, ціни, граммажу при незмінній якості.
– Потреби магазину щодо представленості всіх цінових категорій, зменшення кількості постачальників, зменшення номенклатурного навантаження.
Така архітектура прайсу є потужною і самодостатньою, що дозволяє раціонально брати участь у всіх сегментах ринку спецій.
Продукцію ТМ «ЕКО» з великим успіхом та інтересом продають дистриб’ютори, купують покупці.
Під торговою маркою «Ріконд» виробляються кондитерські вироби в кількості 200 найменувань. Бренд не дуже відомий, але продукція, при сформованому у нас менеджменті, має великий успіх, особливо у закордонних компаній. Бренд «Ріконд» цікавий з наступних причин:
– рівень якості набагато вище рівня ціни;
– високий рівень компромісу при врахуванні інтересів і побажань клієнта;
– гнучка цінова політика;
– можливість оперативного реагування (в тому числі і локально) на зміни ринку.
Компанія «Екотехніка» також професійно спеціалізується на виробництві продуктів під торговими марками, які є власністю інших компаній. Накопичений великий позитивний досвід співпраці у форматі Private label з роздрібними мережами, дистриб’юторами та зарубіжними партнерами. Довіра і рекомендації наших замовників мають місце завдяки потужним інтелектуальним, фінансовим та технологічним ресурсам нашої компанії.
Звісно, що фірма та її бренди мають безліч нагород. Але головна нагорода для нас – це Ваш вибір.
Детальніше з нашою продукцією та іншою інформацією можна ознайомитися в інших розділах сайту.

Эко
Абсолютный Фаворит — 2016 в категории
«Приправы и специи»

Фаворит Экспертов
Эко
Фаворит Экспертов — 2016 в категории
«Суп / бульон»

Фаворит Успешных Людей
Велика ложка
Фаворит Успешных Людей — 2016 в категории
«Моментальный обед»

Экотехника
Телефон:
+38 (044) 490-97-62
E-mail:
market@eko.ua
Веб-сайт:
Адрес:
03680 м. Київ, проспект академіка Палладіна, 44 корп. 8-Б
Торговые марки компании «Экотехника»:
Edel, представлена в категории:
Будь здоров!, представлена в категории:
Венеция, представлена в категории:
Риконд (Артек, Болеро, Снежинка, Шоколадочка молочная и т.д.), представлена в категории:
Риконд (Болеро), представлена в категории:
Эко, представлена в категориях:
https://favor.com.ua/ru/company/ekotechnika/