Подпишитесь, не пожалеете!
Если не понравится, будет не интересно или скучно — потом отпишетесь в любой момент! :o)
Ещё мы периодически разыгрываем призы и пригласительные на разные мероприятия...
ТМ «Біола» – бренд відомого в Україні та за її межами виробника соків, газованих напоїв і мінерально-столових вод ЗАТ «Ерлан». Історія ТМ «Біола» веде свій відлік з 1997 р. з розливу мінеральної води «Знаменівська» і багато в чому співпадає з біографією заводу «Ерлан».
З плином часу, як і годиться успішним брендам, які втілюють якість і сучасність, ТМ «Біола» стала самостійною і невід’ємною частиною ринку, що задає стандарти і критерії для продукції, яка формує смаки і стиль поведінки покупця. У 2005 році «Ерлан» зайняв 1-е місце в галузевому рейтингу «Топ-100. Компанії України, які найдинамічніше розвиваються».
Популярність і довіра споживачів – завойовані багаторічною і бездоганною діяльністю. «Чиста вода – основа повноцінного життя – повинна бути доступна кожному і на будь-який смак» – така місія ТМ «Біола». Дане завдання в умовах масового виробництва може бути вирішена тільки із застосуванням сучасних технологій і використанням натуральних компонентів.
Виробництво продукції під торговими марками «Біола» та «Соки Літо», здійснюється на новітньому високотехнологічному устаткуванні провідних закордонних фірм, що дозволяє застосовувати найсучасніші технології і виробляти продукцію вищої якості.
Докладніше про виробництво та перспективи розвитку
1997 р., квітень – заснування заводу «Ерлан»;
1997 р., жовтень-листопад – установка двох ліній по випуску мінеральної води і напоїв на підсолоджувачах загальною продуктивністю 3000 пляшок на годину;
1999 р. – введення в експлуатацію лінії з розливу напоїв італійської фірми «Melegari» для випуску нового виду продукції – напоїв на цукрі. Повна реконструкція виробничого комплексу;
2001 р. – запуск комплектної лінії KHS проектною потужністю 10 тис. пляшок на годину;
2003 р., грудень – 2004 р., січень – заснування нового комплектного заводу KHS з виробництва соків і напоїв, спроектованого на 4 лінії;
2004 р., травень – початок випуску нових видів продукції – натуральних соків і нектарів без консервантів в ПЕТ-пляшках. Перша і поки єдина в Україні лінія потужністю 18 тис. пляшок на годину із застосуванням технології холодного асептичного розливу;
2004 р., червень – запуск унікальної лінії по виробництву напоїв продуктивністю 30 тис. пляшок на годину (2-х кратне збільшення виробництва напоїв);
2004 р., жовтень – устаткування комплектної лінії KHS гомогенізатором для виробництва овочевих та фруктово-овочевих соків;
2004 р. – запущено власний вуглекислотний завод. Сучасний комплекс забезпечує найвищу якість, а близькість до цеху розливу – низьку собівартість;
2005 р. – покупка виробничого майданчика ЗАТ Орлан (Київ);
2005 р. – запуск нової лінії по виробництву соків і нектарів c застосуванням унікальної технології холодного асептичного розливу (ACF), розробленої фірмою KHS. Продуктивність лінії 32 000 пляшок / годину.;
2007 р. – запуск заводу по виробництву термоусадочної плівки. Продуктивність 270 тонн / міс. Виробник устаткування: Reifenhauser.
2008 р., запуск на заводі «Орлан» додаткової лінії для виробництва газованих напоїв потужністю 40 тис. пляшок / годину.
2009р., березень – запущена в роботу третя лінія холодного асептичного розливу, потужністю 40 тис. пляшок / годину. Це найпотужніша з нині діючих ACF-ліній в Україні. Таким чином, компанія збільшила свої виробничі потужності на 32, 5%.
2009р., 2 квітня – по конвеєрній стрічці пройшла двохмільярдна пляшка продукції. Це був нектар ТМ «Соки Біола» смак «Манго-Апельсин» об’ємом 1 літр.
Copyright 2012 Biola, inc. All rights reserved