ПАТ «Луцьк Фудз» — український виробник бакалійної продукції, який спеціалізується на виробництві високоякісних продуктів харчування з 1945 року.
За час свого існування компанії ПАТ «Луцьк Фудз» вдалося отримати вітчизняне визнання як виробника корисних і безпечних продуктів харчування незмінно високої якості, а також завоювати репутацію відповідального і надійного партнера.
Історія підприємства налічує більше 70 років, протягом яких завжди відслідковувались останні тенденції та запроваджувались новітні технології. Так, у 2008-2010 роках було проведено повну реконструкцію і модернізацію заводу. Це дозволило розширити асортимент якісної та ексклюзивної за своєю рецептурою продукції, яка виробляється на ПАТ «Луцьк Фудз».
В арсеналі підприємства є три основні торгові марки: «Руна», «Рідний край», «Срібниця».
ТМ «Руна» представлена широкою гамою бакалійної продукції:
- томатні соуси і томатні пасти,
- аджики,
- гірчиці,
- столові і натуральні оцти,
- натуральні соуси,
- мінеральна вода.
Зараз в компанії працює більше 270 висококваліфікованих фахівців у галузі виробництва, постачання та продажів. Досвідчені професіонали своєї справи приймають важливі маркетингові рішення і координують виконання планів розвитку на українському та закордонних ринках.
Наше виробництво – це системний підхід контролю якості продукції, що виготовляється на всіх етапах виробництва, який дозволяє надати споживачеві виключно корисну та смачну продукцію.
Наші конкурентні переваги:
• Якість — ми пропонуємо нашим споживачам тільки високоякісні, оригінальні за своєю рецептурою та смачні продукти .
• Натуральність — при виробництві ми використовуємо тільки натуральну сировину, без додавання консервантів і барвників, що повністю відповідає тенденціям споживчого попиту на здоровий спосіб життя і здорове натуральне харчування .
• Цінова політика — ми беремо до уваги темпи зростання споживчого кошика, тому наша продукція з кращою ціновою пропозицією для споживачів з середнім і нижче середнього доходом, що піклуються про здоров’я сім’ї та сімейний бюджет .
Власні ексклюзивні рецептури, примножені на сучасні і вдосконалені до вимог бізнесу і конкурентного середовища технології — ось складові, які дозволяють ПАТ «Луцьк Фудз» займати міцні позиції на ринку продовольчих товарів.
Одним із напрямків розвитку підприємства — є випуск продукції під приватними торговими марками. Напрям Приват Лейбл є самим перспективним, в Європі в мережевому роздрібі доля продукції 50%, в Україні – менше 10%. Мережі в Україні розвиваються за європейським принципом, проводяться постійні тендери по проектах, доля Приват Лейбл в мережах постійно росте.
З 2009 року ПАТ «Луцьк Фудз» успішно співпрацює у сфері виробництва власних торгових марок.