Ось вони – «Фаворити Успіху 2010»! Відзначено торгові марки, що їх назвали найкращими споживачі. Вони голосували на сайті конкурсу «Фаворити Успіху» і тепер офіційно оголошено результат. Церемонія вручення відзнак відбувається щороку. Ця – уже восьма. І як запевняють організатори, премія абсолютно чесна! Олексій Кузнєцов, організатор премії: «За этим следят многие аудиторы. Ход голосования может увидеть буквально каждый. Всех Экспертов, которые представлены в конкурсе, может увидеть каждый в лицо, каждый может с ними познакомиться – многие из них сегодня присутствуют здесь на церемонии награждения, в частности и Жюри Успешных Людей – те, которые вручают награду. Все они являются респондентами конкурса, как и все мы. То есть это абсолютно неподкупный, честный конкурс: можно у каждого спросить, за кого он проголосовал – и он ответит». Це слова організатора, але в залі знайшлись і люди, які відвідують Церемонію вже не перший рік поспіль, а тому мали час сформувати власну незалежну думку. Володимир Моісеєнко, актор: «Наверное все-таки неправильно, если из года в год награду будет получать одна и та же марка в одной номинации. Думаю, что есть какая-то периодичность «ты вчера, а я сегодня». Но, судя по тому, что некоторые марки получают третий год подряд одну и ту же награду, это все-таки объективный конкурс». Нагороди тут давали в різних номінаціях. Ось, наприклад, в номінації «Препарат для лікування захворювань горла» перемогу отримала торгівельна марка «Септолете». Наталія Сіткіна, керівник відділу ОТС «КРКА Україна»: «Участие в этом конкурсе для нас очень важно, так как это действительно признание успеха со стороны как потребителя, так и профессионального сообщества, ну и все-таки среди номинантов, которых было достаточно много: по тем данным, которые я получила, их было 48 именно в категории средств для лечения заболеваний горла – и выбор был определен именно в пользу «Септолете». В номінації «Кращий автомобіль» Абсолютним Фаворитом Успіху став Porsche 911 Carrera. Тетяна Ладуба, представниця «Порше»: «Порше» – легендарный бренд не только в Украине, но и во всем мире, и, на самом деле, это автомобили, которые никого не оставляют равнодушными. И эта премия – еще одно свидетельство тому». Переможців також визначили і серед тих, хто виробляє продукти харчування, напої, будівельні матеріали, товари медичного призначення і не лише. Наприклад, торгова марка Liebherr, яка виробляє холодильники не за якими-небудь, а за космічними технологіями, стала Фаворитом Успіху в номінації «Вбудований винний холодильник». Сергій Гортопан, представник Liebherr: «То, что делается для холодильной техники, оно же используется и в космической технологи. Сначала для простых людей, потом – для космоса». Фаворитами Успіху стають здебільшого за рішенням споживачів, але в певних номінаціях рішення – за Експертами конкурсу. Цього разу їх фавориткою стала співачка Альоша. На церемонії вручення відзнак вона демонструвала силу власного голосу, а от силу власного тіла, а точніше – вміння володіти ним, показав балет «Форсайт». Ця команда отримала свого Фаворита як кращий шоу-балет. Наталія Шелепницька – Заслужена артистка і відомий оперний голос України – на цій церемонії була однією з зірок, що вручали відзнаки переможцям. Одна з таких відзнак (і нам про це особливо приємно сказати) тепер в колекції жіночого телеканалу «Максі-ТВ». Він тепер Фаворит Успіху у номінації жіночий телеканал. І за наша глибока подяка вам, наші любі глядачки – сильні та ніжні, що віддали нам свої голоси. Вікторія Семененко, керуючий партнер групи Maxximum «Женский телеканал, который сейчас растет, который для меня – как ребенок. Знаете, вот ребенку в сентябре будет 4 года: он уже бегает, прыгает, разговаривает, самостоятельно выражает свои мысли и у него замечательная команда… в общем, я счастлива!». Торгові марки – Фаворити Успіху року 2010 – названі! Конкурс на звання цьогорічних Фаворитів уже розпочато! І як завжди, голосують споживачі (https://favor.com.ua/ru/vote/)! ———————————— Этот документ был скопирован с FAVOR.com.ua (https://favor.com.ua/ru/press/4855.html). Все права на материал сохраняются за его автором. При перепубликации, ссылка на источник материала обязательна! Дата документа: 16 июня 2011 г.