Церемония награждения «Фаворитов Успеха – 2009» глазами телеканала «Тонис»
Протягом року українці за допомогою Інтернет-голосування обирали найкращі торговельні марки. Конкурс «Фаворити Успіху» проводиться в нашій державі вже сім років поспіль. Він досліджує смакові уподобання громадян і ринок послуг та розваг, медіа і вітчизняного шоу-бізнесу.
Олексій Кузнєцов, директор конкурсу «Фаворити Успіху»: «Потребителю она нужна, в первую очередь, чтобы ориентироваться среди всего ассортимента товаров и услуг: он видит медаль «Фаворита Успеха» – и прекрасно понимает, что это именно Vox populi (голос потребителя). То есть это, скажем так, покупка по рекомендации»
Серед фаворитів громадської симпатії – фільтри для очищення води. Представники компанії впевнені, що це не випадково: люди почали перейматись своїм здоров’ям та підтримувати здоровий спосіб життя. У фільтрах використовується спеціальна речовина – аквалент, що очищує воду від шкідливих домішок.
Максим Тараканов, директор з маркетингу компанії-переможця: «Беда в том, что, чтобы убить множественное количество бактерий, которые присутствуют в воде, используется в обильном количестве хлор. И наши фильтры, в первую очередь, убирают этот остаточный хлор на 99,9%».
В номінації «Безрецептурні фармацевтичні препарати» переможцем стала компанія, що пропонує гомеопатичні препарати. Вони відновлюють гормональний баланс жінок.
Ірина Ларіонова, бренд-менеджер компанії-переможця: «Для нашей компании это, конечно, очень большая победа и заслуга, потому что потребители оценили наш препарат по достоинству и проголосовали за него. Мы теперь получаем эту награду, и я думаю, что она совершенно обоснована качеством нашей продукции».
Конкурс «Фаворити Успіху» триває: люди продовжують вибирати найкращі торговельні марки 2010 року. Організатори конкурсу обіцяють найбільш активних учасників онлайн-опитування запросити на наступну церемонію нагородження.