На що передусім звертає увагу вітчизняний споживач? Звичайно, на якість продуктів та послуг. А втім, не менш важливим для більшості українських покупців є й бездоганний імідж та рейтинг бренду. Всеукраїнський бізнес-конкурс «Фаворит Олімпу» та Міжнародний конкурс «Фаворити Успіху» вже не перший рік називають лідерів серед десятків підприємств України. В авангарді нашої країни опинилися такі відомі марки, як «Bosch und Siemens Hausgerate Gmb», «Житомирський маслозавод», «Київстар»… Їхні представники одностайні: перемогти в такому незаангажованому змаганні дуже престижно.
— Бажання досягти вершини і стати зразком для інших властиве усім без винятку,— переконана голова оргкомітету рейтингу «Фаворити Успіху» Валерія Глазунова.— Адже прагнення до успіху керує світом. Але як визначити найкращих? Запропонуйте трьом своїм колегам назвати успішних людей, фірми чи бренди, і ви почуєте протилежні думки. Хтось вимірює успіх грошима, інші кар’єрними досягненнями, а дехто чудовим продуктом. Кращих з кращих Міжнародний конкурс «Фаворити Успіху» визначає за методикою «Формула Успіху».
За словами менеджера відділу зв’язків із громадськістю Ірини Чуєвої, довіра до результатів змагання є найбільшою цінністю. Саме тому оргкомітет конкурсу участі в оцінці не бере. Склад претендентів на нагороди формують партнери з міжнародного ділового журналу «Профіль», спеціалізованих видань «Продукты питания», «Торговое дело», «Косметический рынок сегодня». Голосування споживачів забезпечує інтернет-партнер Gala.net. Вочевидь, успішний товар має бути не лише якісним, а й відомим. Саме тому учасників досліджень оцінюють експерти-професіонали з різних галузей та Журі Успішних Людей. До його складу входять найвідоміші особистості нашої держави. Саме вони впливають на формування смаків та переваг українців, є прикладом для наслідування, гордістю нації. Цих людей без перебільшення можна назвати експертами з успіху, оскільки кожен з них є впливовою особистістю. Не менш прискіпливо визначають переможців і споживачі, котрі висловлюють свою думку за допомогою Інтернет-голосування.
Введенням даних, їх обрахунком та ранжируванням учасників займаються спеціалісти рейтингового агентства «ІnMіnd». Перевіряє і документально підтверджує результати офіційний аудитор конкурсу Київський міжнародний інститут соціології. Згодом із трьох тисяч торговельних марок формують перелік тих, хто цього року заслуговує на право називатися «Фаворитом». Саме з ними починає роботу відділ корпоративних зв’язків, який очолює Наталія Логвинова.
— Робота з переможцями — найприємніша частина моєї роботи,— каже вона.— У цей час я перетворююсь на «вісника перемоги», чий телефонний дзвінок радує представників компаній. Ще б пак! Статус офіційного «Фаворита» дозволяє їм використати це престижне звання та символіку конкурсу у своїй рекламі. Це ексклюзивне право надає буклет-звіт, завірений аудитором. Не менш важливо, що нашому рейтингу, котрий має власні методики обрахунків, експертний склад, а також незалежну перевірку результатів, довіряють. Свідченням цього є участь у конкурсі-2005 компанії Microsoft — світового лідера з програмного забезпечення. До речі, ця компанія ще не брала участі в жодному з українських рейтингів. І перш ніж стати нашим претендентом, провела аналіз щодо об’єктивності оцінок усіх конкурсів, представлених на ринку України. Цього вимагає висока репутація Microsoft, яка не дозволяє змагатися у проектах сумнівного характеру.
До слова, для переможців-2005 церемонія нагородження стане безпрецедентною. А все завдяки роботі креативних фахівців з рекламної агенції «Нова». Урочистості відбудуться сьомого грудня в концерт-холі FREEДОМ, де буде презентовано «Клуб Успішних Людей». Його першими представниками стануть «Фаворити» 2005-го року.
|