Результати народного голосування за 4 квартал 2016 року у категорії Туризм / Автобусні тури
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Феєрія
|
36,36% |
5 |
|
2. |
|
Аккорд-Тур |
30,30% |
4,17 |
|
3. |
|
Клуб Мандрівників |
21,21% |
2,92 |
|
4. |
|
Ukrainian Tour |
18,18% |
2,50 |
|
5. |
|
Tours & Tickets |
12,12% |
1,67 |
|
5. |
|
Експрес Тур |
12,12% |
1,67 |
|
5. |
|
Країна Ю Ей
|
12,12% |
1,67 |
|
8. |
|
Tursale |
9,09% |
1,25 |
|
9. |
|
Silver-tour |
6,06% |
0,83 |
|
9. |
|
Королівські Подорожі |
6,06% |
0,83 |
|
9. |
|
Мандри-Подорожі |
6,06% |
0,83 |
|
12. |
|
Інтерлюкс |
3,03% |
0,42 |
|
12. |
|
Гал-Круїз |
3,03% |
0,42 |
|
12. |
|
Каліпсо Україна |
3,03% |
0,42 |
|
12. |
|
Орнамент України |
3,03% |
0,42 |
|
12. |
|
Страйк-Тур |
3,03% |
0,42 |
|
–. |
|
Tour-mag |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Інкомартур 93 |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|