Результати народного голосування за 2 квартал 2019 року у категорії Туризм / Автобусні тури
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Eurotrips Ukraine |
27,78% |
5 |
|
2. |
|
Adriatic Travel |
16,67% |
3 |
|
2. |
5 |
Anga Travel |
16,67% |
3 |
|
2. |
7 |
Silver-tour |
16,67% |
3 |
|
2. |
~ |
Tours & Tickets |
16,67% |
3 |
|
2. |
1 |
Аккорд-Тур |
16,67% |
3 |
|
2. |
4 |
Феєрія |
16,67% |
3 |
|
8. |
|
Tour-Poezdka |
11,11% |
2 |
|
8. |
3 |
Ukrainian Tour |
11,11% |
2 |
|
8. |
6 |
Клуб Мандрівників |
11,11% |
2 |
|
11. |
3 |
Tursale |
5,56% |
1 |
|
11. |
7 |
Інкомартур 93 |
5,56% |
1 |
|
11. |
4 |
Каліпсо Україна |
5,56% |
1 |
|
11. |
8 |
Країна Ю Ей
|
5,56% |
1 |
|
11. |
5 |
Мандри-Подорожі |
5,56% |
1 |
|
–. |
5 |
Інтерлюкс |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Гал-Круїз |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Експрес Тур |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Королівські Подорожі |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Орнамент України |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Страйк-Тур |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|