Результати народного голосування 2011 року у категорії Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Епіцентр |
79,49% |
5 |
|
2. |
|
Нова Лінія |
53,85% |
3,23 |
|
3. |
6 |
Praktiker |
12,18% |
0,73 |
|
4. |
3 |
БудМакс |
10,26% |
0,65 |
|
5. |
8 |
МастерОК |
10,90% |
0,63 |
|
6. |
5 |
Укрбудмаркет |
8,33% |
0,52 |
|
7. |
4 |
Олді
|
7,69% |
0,51 |
|
8. |
9 |
Леруа Мерлен |
7,69% |
0,49 |
|
9. |
|
OBI |
1,28% |
0,278 |
|
10. |
7 |
Агромат |
5,13% |
0,276 |
|
11. |
12 |
Ростекс |
2,56% |
0,153 |
|
12. |
13 |
Ромстал Украина |
1,92% |
0,126 |
|
13. |
10 |
Бест Лайн |
1,28% |
0,102 |
|
14. |
~ |
Енран комфорт |
0,64% |
0,069 |
|
15. |
14 |
Буль-буль |
1,28% |
0,060 |
|
16. |
~ |
Майолика |
1,28% |
0,048 |
|
17. |
~ |
Betex |
0,64% |
0,024 |
|
–. |
11 |
Серго |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Торгова мережа товарів для будівництва, ремонту та облаштування дому». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|