«Фаворити Успіху» logo Супермаркет будівельних матеріалів :: Результати народного голосування 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2011 року у категорії
Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Епіцентр  79,49% 5
2. Нова Лінія  53,85% 3,23
3.
6
Praktiker  12,18% 0,73
4.
3
БудМакс  10,26% 0,65
5.
8
МастерОК  10,90% 0,63
6.
5
Укрбудмаркет  8,33% 0,52
7.
4
Олді  7,69% 0,51
8.
9
Леруа Мерлен  7,69% 0,49
9. OBI  1,28% 0,278
10.
7
Агромат  5,13% 0,276
11.
12
Ростекс  2,56% 0,153
12.
13
Ромстал Украина  1,92% 0,126
13.
10
Бест Лайн  1,28% 0,102
14.
~
Енран комфорт  0,64% 0,069
15.
14
Буль-буль  1,28% 0,060
16.
~
Майолика  1,28% 0,048
17.
~
Betex  0,64% 0,024

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Торгова мережа товарів для будівництва, ремонту та облаштування дому».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/buiding-and-household-warehouse/?results=2011U