Підсумкові результати голосування 2012 року за інтегральною оцінкою у категорії Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
Епіцентр |
|
5 |
|
2. |
6 |
Агромат |
|
2,84 |
|
3. |
2 |
Нова Лінія |
|
2,77 |
|
4. |
|
БудМакс |
|
1,58 |
|
5. |
3 |
Praktiker |
|
0,94 |
|
6. |
5 |
Леруа Мерлен |
|
0,79 |
|
7. |
13 |
Ромстал Украина |
|
0,74 |
|
8. |
10 |
Олді |
|
0,30 |
|
9. |
8 |
МастерОК |
|
0,25 |
|
10. |
14 |
Бест Лайн |
|
0,24 |
|
11. |
|
OBI |
|
0,18 |
|
12. |
16 |
Буль-буль |
|
0,16 |
|
13. |
9 |
Укрбудмаркет |
|
0,11 |
|
14. |
12 |
Ростекс |
|
0,03 |
|
–. |
18 |
Betex |
|
0 |
|
–. |
15 |
Енран комфорт |
|
0 |
|
–. |
17 |
Майолика |
|
0 |
|
–. |
7 |
Серго |
|
0 |
| |
|
Торговельна мережа що посіла 1-шу позицію в цьому рейтингу, вважається найкращою за оцінкою споживачів та є найуспішнішим рітейлором України 2012 року в категорії «Торгова мережа товарів для будівництва, ремонту та облаштування дому»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|