«Фаворити Успіху» logo Супермаркет будівельних матеріалів :: Результати народного голосування за 1 квартал 2016 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2016 року у категорії
Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Епіцентр  79,59% 5
2.
3
Леруа Мерлен  34,69% 2,18
3.
2
Нова Лінія  32,65% 2,05
4. Олді  12,24% 0,77
5. Анжіо  8,16% 0,51
5.
7
БудМакс  8,16% 0,51
7.
8
Агромат  6,12% 0,38
–.
5
Praktiker  6,12% 0,38
8.
9
Буль-буль  4,08% 0,26
8.
6
МастерОК  4,08% 0,26
8.
~
Серго  4,08% 0,26
8.
7
Укрбудмаркет  4,08% 0,26
–.
6
OBI  4,08% 0,26
12. Империя Дизайна  2,04% 0,13
–.
9
Ромстал Украина  2,04% 0,13

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/buiding-and-household-warehouse/?results=20161