Результати народного голосування за 1 квартал 2018 року у категорії Будівельні та господарчі магазини / Мережа торгових центрів для будівництва та домогосподарства
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Епіцентр |
68,42% |
5 |
|
2. |
|
Нова Лінія |
57,89% |
4,23 |
|
3. |
|
Леруа Мерлен |
10,53% |
0,77 |
|
3. |
4 |
Олді
|
10,53% |
0,77 |
|
5. |
6 |
Агромат
|
5,26% |
0,38 |
|
5. |
~ |
Анжіо |
5,26% |
0,38 |
|
5. |
|
База будівельних матеріалів КУБ |
5,26% |
0,38 |
|
5. |
|
БудМакс |
5,26% |
0,38 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|