Результати народного голосування за 2 квартал 2018 року у категорії Будівельні та господарчі магазини / Мережа торгових центрів для будівництва та домогосподарства
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Епіцентр |
70,37% |
5 |
|
2. |
3 |
Нова Лінія |
18,52% |
1,32 |
|
3. |
~ |
Анжіо |
7,41% |
0,53 |
|
4. |
5 |
Агромат
|
3,70% |
0,26 |
|
4. |
~ |
База будівельних матеріалів КУБ |
3,70% |
0,26 |
|
4. |
6 |
БудМакс |
3,70% |
0,26 |
|
4. |
|
Олді
|
3,70% |
0,26 |
|
–. |
2 |
Леруа Мерлен |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|