Результати народного голосування за 4 квартал 2019 року у категорії Будівельні та господарчі магазини / Мережа торгових центрів для будівництва та домогосподарства
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Епіцентр |
57,14% |
5 |
|
2. |
4 |
Леруа Мерлен |
35,71% |
3,13 |
|
3. |
2 |
Нова Лінія |
21,43% |
1,88 |
|
4. |
3 |
Анжіо |
14,29% |
1,25 |
|
5. |
4 |
База будівельних матеріалів КУБ |
7,14% |
0,63 |
|
5. |
3 |
БудМакс
|
7,14% |
0,63 |
|
5. |
4 |
Олді |
7,14% |
0,63 |
|
–. |
4 |
Агромат
|
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|