Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2005 рік.
Результати народного голосування 2005 року у категорії
Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
1.
Епіцентр
75,00%
5
2.
Агромат
62,50%
4,68
3.
БудМакс
25,00%
1,92
4.
Домострой (Дом-Експо)
12,50%
0,96
4.
Нова Лінія
12,50%
0,96
4.
Серго
12,50%
0,96
–.
Бест Лайн
0,00%
0
–.
Буль-буль
0,00%
0
–.
Все для дому
0,00%
0
–.
Гефест
0,00%
0
–.
Дом-Експо
0,00%
0
–.
Енран комфорт
0,00%
0
–.
Майолика
0,00%
0
–.
Олді
0,00%
0
–.
Побутрембуд
0,00%
0
–.
Ромстал Украина
0,00%
0
–.
Ростекс
0,00%
0
–.
Сканді
0,00%
0
–.
Укрбудмаркет
0,00%
0
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2005 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Торгова мережа товарів для будівництва, ремонту та облаштування дому».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2005 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.