Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2009 рік.
Підсумкові результати голосування 2009 року за інтегральною оцінкою у категорії
Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1.
Епіцентр
5
2.
Нова Лінія
4,22
3.
Агромат
2,99
4.
БудМакс
1,75
5.
9
Бест Лайн
1,56
6.
Олді
0,88
7.
5
Укрбудмаркет
0,43
8.
13
МастерОК
0,41
9.
~
Майолика
0,40
–.
7
Гефест
0,25
10.
8
Домострой (Дом-Експо)
0,22
11.
10
Все для дому
0,21
–.
~
Сканді
0,14
12.
14
Енран комфорт
0,12
13.
12
Ростекс
0,08
14.
Буль-буль
0,041
15.
~
Ромстал Украина
0,038
16.
11
Серго
0,028
–.
15
Побутрембуд
0
Торговельна мережа що посіла 1-шу позицію в цьому рейтингу, вважається найкращою за оцінкою споживачів та є найуспішнішим рітейлором України 2009 року в категорії «Торгова мережа товарів для будівництва, ремонту та облаштування дому»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2009 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.