«Фаворити Успіху» logo Супермаркет будівельних матеріалів :: Результати народного голосування за 2 квартал 2012 року
© FAVOR.com.ua
 
Disabled Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2012 рік.
Результати народного голосування за 2 квартал 2012 року у категорії
Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Епіцентр  83,33% 5
2. Нова Лінія  37,50% 2,25
3.
6
Леруа Мерлен  16,67% 1
3.
5
Олді  16,67% 1
5. OBI  8,33% 0,50
5.
4
Praktiker  8,33% 0,50
5.
3
БудМакс  8,33% 0,50
5.
6
Укрбудмаркет  8,33% 0,50
9.
~
Агромат  4,17% 0,25
9.
7
Бест Лайн  4,17% 0,25
9.
5
МастерОК  4,17% 0,25
9.
7
Ростекс  4,17% 0,25

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/building-home-improvement-supermarket/?results=20122