Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2014 рік.
Підсумкові результати голосування 2014 року за інтегральною оцінкою у категорії
Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1.
Епіцентр
5
2.
Нова Лінія
3,74
3.
8
Леруа Мерлен
2,65
4.
11
МастерОК
1,39
5.
3
БудМакс
1,1541
6.
Praktiker
1,1535
7.
5
Агромат
1,0940
8.
10
Олді
0,7447
9.
4
Ромстал Украина
0,4211
10.
7
OBI
0,2785
11.
9
Укрбудмаркет
0,1623
12.
15
Ростекс
0,1482
13.
17
Майолика
0,0868
14.
12
Бест Лайн
0,0755
15.
16
Серго
0,0376
16.
13
Betex
0,0229
–.
13
Буль-буль
0
–.
14
Енран комфорт
0
Торговельна мережа що посіла 1-шу позицію в цьому рейтингу, вважається найкращою за оцінкою споживачів та є найуспішнішим рітейлором України 2014 року в категорії «Торгова мережа товарів для будівництва, ремонту та облаштування дому»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.