Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2015 рік.
Підсумкові результати голосування 2015 року за інтегральною оцінкою у категорії
Будівельні та господарчі магазини / Супермаркет будівельних матеріалів
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1.
Епіцентр
5
2.
3
Леруа Мерлен
2,74
3.
2
Нова Лінія
1,77
4.
8
Олді
1,56
5.
Анжіо
1,07
6.
7
Агромат
0,94
7.
6
Praktiker
0,8495
8.
5
БудМакс
0,8490
9.
4
МастерОК
0,5913
10.
13
Майолика
0,5093
11.
Укрбудмаркет
0,1733
12.
10
OBI
0,1668
13.
9
Ромстал Украина
0,0450
14.
~
Буль-буль
0,0278
15.
~
Енран комфорт
0,0200
16.
12
Ростекс
0
–.
16
Betex
0
–.
14
Бест Лайн
0
–.
15
Серго
0
Торговельна мережа що посіла 1-шу позицію в цьому рейтингу, вважається найкращою за оцінкою споживачів та є найуспішнішим рітейлором України 2015 року в категорії «Торгова мережа товарів для будівництва, ремонту та облаштування дому»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.